Bloedsmaak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloedsmaak

Ey,

Tot op vandaag heb ik altijd verse kipfilet gekocht/gegeten, maar vanwege het grote prijsverschil heb ik vandaag voor 't eerst diepvrieskip in huis gehaald. Nu heb ik dat dus klaargemaakt, maar het heeft een of andere vreemde bloedsmaak. Ik heb twee maaltijden hiervan gehad, waarbij de laatste keer gekruid met kerrie, maar die rare bloedsmaak bleef overheersen. Nu is smaak bij mij meestal niet echt een probleem, maar ik vind dit toch een beetje vreemd en ben benieuwd of iemand hier meer over weet.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

de diepvries kip van de aldi is prima te nassen

1 kg zak voor 5,29
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      de diepvries kip van de aldi is prima te nassen

1 kg zak voor 5,29

koop dan gewoon verse kipfilet 4,50 bij de AH. per KG.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Welk merk?

Comment

Gewoon een voordeelpak van 1kg, deze week volgens mij ook in de reclame bij de C1000 voor 4,48. Althans bij ons
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Goedkope eieren hebben ook zo'n smaak (wel anders, maar een beetje vergelijkbaar). Hoe slechter de kip hoe groter de kans dat het beest word ingevroren. Een slechte kip is grootgebracht op allemaal rommel waar ze snel groot van wordt. Inderdaad krijg je dan een ijzerachtige (=bloedsmaak). Maar misschien is zo'n plofkip wel beter voor krachtsporters?

Comment

Goedkoop vlees heeft vaak een naar leven gehad....

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
                i dont care? als ik het niet koopt, koopt iemand anders het wel..
                als ik er maar van groei. en als ik maar geen honger heb, die mensen in somalie vechten voor een kip die een naar leven heeft gehad.

Comment

Daar gaat het niet om,wat anderen doen,het gaat er slechts om hoe jij leeft en hoe je bent en waar je voor staat.Je hebt alleen met jezelf te maken en met je geweten.Daarbij scheelt één leven altijd,namenlijk één leven

Is net zo "dom"vind ik als ik bv tegen stierenvechten ben en dan zeggen voorstanders ervan dat ik dat niet mag vinden omdat we in ons land slecht met vleesdieren omgaan.....dat is óók slecht .Zo wijzen mensen altijd maar naar anderen.
                  Gain om 15 uur bij het hek man,neem ik me broer mee
                  Last edited by BlondSound; 31-07-2011, 10:40.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

Ik ben nog nooit van mijn leven in een AH geweest puur omdat die hier niet in de buurt zit.

Is de verse kip daar altijd 4,50 per kg?

bij mij is de aldi het goedkoopts, bij de super de boer, plus en boni betaal je allemaal 6/7 euro.
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                      Ik ben nog nooit van mijn leven in een AH geweest puur omdat die hier niet in de buurt zit.

Is de verse kip daar altijd 4,50 per kg?

bij mij is de aldi het goedkoopts, bij de super de boer, plus en boni betaal je allemaal 6/7 euro.
                      GIP overdrijft, de verse kipfilet van de AH is deze week in de aanbieding en daarom is ie 4,50, normaal is ie iets duurder dan 6 euro/kg.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

AH heeft kipfilet heel vaak in de aanbieding, dus als je slim koopt heb je het altijd voor 4,5 per kilo

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                          GIP overdrijft, de verse kipfilet van de AH is deze week in de aanbieding en daarom is ie 4,50, normaal is ie iets duurder dan 6 euro/kg.
                          dat is toch niet overdijven? is de waarheid, als je inslaat voor 30 dagen heb je groote kans dat de aanbieding er weer is voor 4,50, ik sla altijd groot in.

Comment

Zo smaakte die goedkope ook inderdaad... Maar ja, ik ga nog wel eens een paar andere winkels binnen om te vergelijken.

Comment

True.
                              Maar het leven van duur vlees is niet veel beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X