Voedingschema eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema eiwitten?

Ik heb de laatste tijd wat zitten lezen en geprobeerd een voedingsschema te maken.

Ik ben ongeveer 59 kilo nu en wil graag afvallen, mijn vetpercentage is nu 22,7%. Ik heb mijn voedingsbehoefte uitgerekend dit is 2371 kcal met onderhoudsgewicht en 2134 kcal voor te cutten.

Ik train 5x per week dan doe ik boksen, en 2 dagen in de week als ik tijd heb hardlopen iedere dag dus 1 uur trainen.

Nu had ik via de excel-sheet het volgende schema gemaakt. Wat denken jullie? Ik kom alleen nooit aan eiwitten snap daar niks van .

08:00: 250 gr yoghurt met 50 gr musli.

10:00: 1 banaan

12:00: cashewnoten 50 gr

14:00: 200 gr Sla, 70 gr tonijn eigen water, rozijnen 10 gr. 2 eiwit, dressing light.

16:00: Kwark 200 gr

18:30: zalmfilet, pasta 150 gr, pastasaus 30 gr, beetje oliefolie

22:30: Ananas 50 gr

Vindt gram en alles moeilijk in te schatten dus kan ergens helemaal naast zitten. Maar weet niet waar ik eiwitten vandaan moet halen? Hoop dat iemand kan helpen.

Kipfilet/Kalkoenfilet/vis/eieren/kwark
    keep the focus going!

Comment

Ik heb het schema wat aangepast en kom op zich volgens de excel sheet nu goed uit.

Alleen dan heb ik wel BCAA toegevoegt van 10 gr. Raden jullie dit af? ZO niet is 10 gr teveel? Anders kom ik niet aan de eiwitten.

Het ziet er nu als volgt uit.

08:00 Yogurt 250 gr +musli 50 gr

10:00 2 bruine broodjes met kipfilet

12:00 cashewn noten 50 gr

14:00 sla, tonijn in water, rozijnen, sladressing, 2 x eiwit

16:00 vruchtenkwark 250 gr

18:30 kipfilet 100gr, olijfolie, pasta 120gr en pastasaus

om 20:30 - 21:30 trainen

22:30 BCAA's 10 gr

Wat denken jullie van dit schema?

Comment

Ik zou de muesli vervangen voor brinta of havermout met melk, rozijnen en de sladressing eruit laten en de vruchtenkwark voor gewone kwark vervangen. En na je training nog KH´s en eiwitten nemen voor het herstel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X