Hey, ik gebruik momenteel dit eetschema(onderaan); is dit voldoende gebalanceerd?
Zijn er ook nog andere alternatieven?geef gerust suggesties
Doel: verlagen van vetpercentage: ben 180 cm 73kg; mag 2500kcal verbruiken, vetpercentage van 21,7% -> verlagen voor zichtbare buikspieren
Heeft iemand een idee hoelang dit kan duren? ongeveer een verlaging van 6-7%
Ik probeer elke dag te hitten; 20 minuten interval lopen: 5 minuten stevig doorlopen, 30 sec sprinten, 2 min joggen, 30 sprinten, 2 joggen,... en 5 min uitlopen
Verder train ik 3-4 x de week van buikspieren: 3 oefeningen, 5 sets van 12 herhalingen ; zijn er buikspieroefeningen zonder toestel die je spieren extra aanspannen?
Ik train om de 2 dagen zowel quadriceps,rug,triceps,biceps,schouders en borst (bench-press), ik maak thuis gebruik van een body-craft/ power cage
Misschien kan ik beter 4x de week hitten en 3x krachttrainen mét buikspieroefeningen er bij? en krachttraining: 6 sets van 12 herhalingen met lichte gewichten.
Greetz
voedingsschema:
8 uur
Hitten: 20-30 min met interval lopen
8.45
2boterhammen met 2 eiwitten (geen eigeel)
11u
2 boterhammen met kippenwit
of
5 rijstwafels met kippenwit
13 u
67g zilvervliesrijst met kip
15 u
houvermoutpap
17u
groenten(sla tomaat wortelen)vis
volkoren pasta
19 u
3 rijstwafels met vis
Zijn er ook nog andere alternatieven?geef gerust suggesties
Doel: verlagen van vetpercentage: ben 180 cm 73kg; mag 2500kcal verbruiken, vetpercentage van 21,7% -> verlagen voor zichtbare buikspieren
Heeft iemand een idee hoelang dit kan duren? ongeveer een verlaging van 6-7%
Ik probeer elke dag te hitten; 20 minuten interval lopen: 5 minuten stevig doorlopen, 30 sec sprinten, 2 min joggen, 30 sprinten, 2 joggen,... en 5 min uitlopen
Verder train ik 3-4 x de week van buikspieren: 3 oefeningen, 5 sets van 12 herhalingen ; zijn er buikspieroefeningen zonder toestel die je spieren extra aanspannen?
Ik train om de 2 dagen zowel quadriceps,rug,triceps,biceps,schouders en borst (bench-press), ik maak thuis gebruik van een body-craft/ power cage
Misschien kan ik beter 4x de week hitten en 3x krachttrainen mét buikspieroefeningen er bij? en krachttraining: 6 sets van 12 herhalingen met lichte gewichten.
Greetz
voedingsschema:
8 uur
Hitten: 20-30 min met interval lopen
8.45
2boterhammen met 2 eiwitten (geen eigeel)
11u
2 boterhammen met kippenwit
of
5 rijstwafels met kippenwit
13 u
67g zilvervliesrijst met kip
15 u
houvermoutpap
17u
groenten(sla tomaat wortelen)vis
volkoren pasta
19 u