Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 23 2004,23:19)]in frieten zit dat niet denk ik, maar wel in kroketten (weet wel niet of jullie dat kennen in nederland)
Grtz
Wij kennen kroketten maar daar zit een boel verkeerd vet in. Zijn ook niet hetzelfde als bij jullie. Soort aardappeltjes zijn het toch bij jullie?
Frikandellen is net zoiets, krijg je hier heel wat anders als bij jullie.
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 23 2004,23:19)]in frieten zit dat niet denk ik, maar wel in kroketten (weet wel niet of jullie dat kennen in nederland)
Grtz
Wij kennen kroketten maar daar zit een boel verkeerd vet in. Zijn ook niet hetzelfde als bij jullie. Soort aardappeltjes zijn het toch bij jullie?
Frikandellen is net zoiets, krijg je hier heel wat anders als bij jullie.
Greets...
Ja als je in duitsland een frikandel vraagt krijg je een platte gehaktbal???
Ik kan je vertellen dat in friet geen 40 gr eiwit zit er zit zowat geen eiwit in want het is een koolhydraatbron. Schat dat er per 100gr maar rond de 5 gr eiwit zit op ze max.
Kwa vet kan het wel kloppen alleen je bereid het in frituurvet dus er komt nog wel wat gr vet bij
Citaat[/b] (young builder @ Aug. 24 2004,14:00)]ik heb dat gehaald van deze site: link
(goeie site voor de voeding)
Ik heb verder niets gecontroleerd hoor maar zo'n goede site lijkt het me niet als ze opgeven dat er zoveel eiwit in friet zit...
Klopt echt van geen kanten namelijk!
In het onderdeel 'Links' staan een flink aantal vergelijkbare sites, check die maar eens.
Ze zullen allemaal ongeveer hetzelfde aangeven bij friet en dat is heel wat anders dan op die site van jou.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment