ik train nu al sinds begin dit jaat sirieuz en probeer heel erg op me voeding te letten. ik wil geen greatine etc nemen ik neem eiwitten meer niet, wil ik ook niet. maar nu is het zo dat mijn vet percentage erg laag is en blijft dalen wel telkens langzamer. 6x per dag warm eten is voor mij ook geen optie. ik zou naar de 2 keer kunnen gaan.
lengte1,81m
gewicht +- 70 kg
vet% tussen 8,2 en 9,1(gemeten met tang)
BMI 21,4
spier percentage 47,3&
daagelijkse behoefte 1670 kcal(wanneer je niks doet)
ik train dagelijks momenteel op het volgende trainings schema:
dag 1: rug met biseps
dag 2: borst met triceps
dag 3: buik + hardlopen(buiten +- 4 km)
dag 4: schouders met benen
dag 5: rust dag.
enzo weer opnieuw.
mijn voedings schema is als volgd:
+- 9 uur opstaan
9:15 bak brinta 100g + halfvolle melk met schake erdoor
13:00 4 bruine boterhammen, 2 met zoweizo kip de andere met honing pindakaas of appelstroop(voor de ijzers)
13:30 trainen!!!
16:15 halve bag magere kwark met shake
18:00 eten wat de pot schaft meestal groeten met vlees en aardappellen(paar keer per week paste
21:00 weer halve bal magere kwark met fruit(appel, banaan, aardbeien)
0:00 naar bed
tussen door drink ik meestal water en maximaal 3 glazen heel dunne limonade alleen voor de smaak. verder eet ik geen frituur(hooguit 1x per zoveel maanden een visje) ik drink geen alcohol. en ga enkel uit op zaterdag als ik zondag een rustdag heb.
al met al kom ik uit op +- 2500 kcal per dag dit is zelf een beetje gerekend.
ik wil graag spier opbouw(massa) maar me vet blijft nu omlaag gaan....
ik heb zelf al zitten nadenken om de bak kwark van 21:00 te vervangen door bijv. paste met kip of rijst met vis.
ik hoor graag wat jullie ervan vinden. en sugesties en tips zijn altijd welken darom zet ik het hier neer.
lengte1,81m
gewicht +- 70 kg
vet% tussen 8,2 en 9,1(gemeten met tang)
BMI 21,4
spier percentage 47,3&
daagelijkse behoefte 1670 kcal(wanneer je niks doet)
ik train dagelijks momenteel op het volgende trainings schema:
dag 1: rug met biseps
dag 2: borst met triceps
dag 3: buik + hardlopen(buiten +- 4 km)
dag 4: schouders met benen
dag 5: rust dag.
enzo weer opnieuw.
mijn voedings schema is als volgd:
+- 9 uur opstaan
9:15 bak brinta 100g + halfvolle melk met schake erdoor
13:00 4 bruine boterhammen, 2 met zoweizo kip de andere met honing pindakaas of appelstroop(voor de ijzers)
13:30 trainen!!!
16:15 halve bag magere kwark met shake
18:00 eten wat de pot schaft meestal groeten met vlees en aardappellen(paar keer per week paste
21:00 weer halve bal magere kwark met fruit(appel, banaan, aardbeien)
0:00 naar bed
tussen door drink ik meestal water en maximaal 3 glazen heel dunne limonade alleen voor de smaak. verder eet ik geen frituur(hooguit 1x per zoveel maanden een visje) ik drink geen alcohol. en ga enkel uit op zaterdag als ik zondag een rustdag heb.
al met al kom ik uit op +- 2500 kcal per dag dit is zelf een beetje gerekend.
ik wil graag spier opbouw(massa) maar me vet blijft nu omlaag gaan....
ik heb zelf al zitten nadenken om de bak kwark van 21:00 te vervangen door bijv. paste met kip of rijst met vis.
ik hoor graag wat jullie ervan vinden. en sugesties en tips zijn altijd welken darom zet ik het hier neer.
Comment