cutschema / carbload

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutschema / carbload

Carbload: Zaterdags
    14g kh per kg lichaamsmassa: 1015g
    100g eiwit
    50g vet
    zit er nog over met mijn eiwitten, kan dit kwaad? Als iemand vervangende producten ter afwisseling weet..al is het maar voor 1 dag in de week, wat afwisseling kan nooit kwaad.

Zondag:
    50g vet
    100g eiwit
    5g kh per kg lichaamsgewicht= 363g

Low-carb dagen:Maandag-vrijdag
    50kh
    50vet
    160 eiwit

In het weekend zal het lekker stauwen worden, maar doel heiligt de middelen.(BF% verlaging)
    Best na men workout gwn een whey-shake nemen? eventueel kan ik door de dag dan een stukkie tonijn laten vallen?
    Laat maar wat van je horen.

Greetz
    Attached Files

op je low carb dagen zou ik hoger in vetten en eiwitten gaan, anders ga je spieren verbranden. Ga eerder in de richting van 200gr+ eiwitten en 100gr+ vetten. Op die manier ga je ook minder honger hebben en minder spierverlies dus win win
    Status: Cutting

Comment

Originally posted by Ydhe View Post
      op je low carb dagen zou ik hoger in vetten en eiwitten gaan, anders ga je spieren verbranden. Ga eerder in de richting van 200gr+ eiwitten en 100gr+ vetten. Op die manier ga je ook minder honger hebben en minder spierverlies dus win win
      2,2gr. eiwitten per kilo lichaamsgewicht is mijn inziens oke.
      TS heeft een BF van meer dan 21%.
      100gr+ vetten zal averechts werken.

Tijdens cutten dien je nu eenmaal honger hebben in te calculeren want we gaan elkaar geen mietjes noemen.

Mocht het voor TS nu echt niet te harden zijn dan eerder een verhoging van eiwitten maar zeker geen vetten.

Spierverlies is er altijd wanneer je zwaar onder onderhoud gaan zitten met je intake. Kun je ook aantonen of onderbouwen dat honger hebben tot meer spierverlies lijdt?

Comment

Ik doelde op de eiwitten, als die hoger zijn heb je minder honger dacht ik doordat eiwitten langer een verzadigd gevoel geven. hoger in eiwitten en vetten, daarmee wees ik in de richting van Ketogeen dieet (of UD2.0 is ook een optie, zonder de hoge vetten dan).

Comment

Thanks!

Comment

Originally posted by Jerrick View Post
            Carbload: Zaterdags
            14g kh per kg lichaamsmassa: 1015g
            100g eiwit
            50g vet
            zit er nog over met mijn eiwitten, kan dit kwaad? Als iemand vervangende producten ter afwisseling weet..al is het maar voor 1 dag in de week, wat afwisseling kan nooit kwaad.

Zondag:
            50g vet
            100g eiwit
            5g kh per kg lichaamsgewicht= 363g

Low-carb dagen:Maandag-vrijdag
            50kh
            50vet
            160 eiwit

In het weekend zal het lekker stauwen worden, maar doel heiligt de middelen.(BF% verlaging)
            Best na men workout gwn een whey-shake nemen? eventueel kan ik door de dag dan een stukkie tonijn laten vallen?
            Laat maar wat van je horen.

Greetz
            Waar ik benieuwd naar ben is hoe jij je vp gemeten heb want als jou vvm 56 kilo bij 1.80 m is dan klopt er iets niet......een ecto maar dan met een hoog vp?...of heb je ooit een crash dieet gevolgd en in een rap tempo enorm veel kg kwijtgeraakt waaronder veel vvm?.....iig erg vreemd.

72 kilo bij 1.80 is niet bijster veel en zou je eerder minimaal op onderhoud moeten eten ipv te gaan cutten, je loopt anders het risico op dat het averechts voor je gaat werken......Je gaat gemiddeld op 1960 kcal per dag zitten, je eet op de cabload dagen geen enkele dierlijke eiwit en op je lowcarb dagen ook maar bar weinig, je gaat hiermee dat kleine beetje spiermassa dat je nog nu hebt nog meer gaan verliezen.

Cutten is voor jou niet nodig, of laat anders een foto van je schieten en bewijs het tegendeel.......ik zeg op onderhoud (minimaal!!) eten , je vetten omhoog, je eiwitten omhoog en vooral de dierlijke!! en je kh's normaal houden.....en hard trainen natuurlijk.
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik post in de loop vd namiddag wat foto's vd voorzijde en in profiel.

zouden jullie dit topic ook eens willen bekijken; hier staat de hele situatie in uitgelegd;
              http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...udsschema.html

Ik denk persoonlijk eerst 2 maanden te cutten via carbload -carblow zodat ik aan een BF van 15% zit
              Als ik 3 maanden cut zit ik ongeveer aan 10%, het spierverlies zal ik er nu eenmaal moeten bijnemen ...
              Na die 3 maanden cutten kan ik dan flink beginnen gaan bulken en spieren kweken

Comment

@Ydhe hoe heb jij dit bereikt gehad en op welke tijd? want ik merk aan je foto's dat je in hetzelfde schuitje gezeten hebt

Comment

Bij mij is het in een stroomversnelling gekomen door UD2.0 te doen, daarvoor had ik enkel lowcarb gegeten dus ik was het wel gewoon.

Comment

@Jerrick, als jij 3x in de week wilt gaan trainen, is UD2.0 niks voor jou. Zowel voeding als trainigen moeten afgestemd worden. Heb je de tijd hiervoor dan boek je echt verbazingwekkend resultaat. heb je dit niet, dan kan je beter gaan carb cyclen.
                    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

foto's staan op profiel

Comment

Ik blijf erbij, ga op onderhoud eten, ga keihard trainen met een hiit erachteraan en je vet vliegt eraf.

om te beginnen:
                        Eiwitten op 250 gram (ei,vlees,vis,zuivel,noten)
                        vetten op 90 gram (ei,noten,kokosolie/olijfolie,pindakaas,volle zuivel)
                        koolhydraten op 200 gram (volkoren produkten, brinta,havermout)
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                          @Jerrick, als jij 3x in de week wilt gaan trainen, is UD2.0 niks voor jou. Zowel voeding als trainigen moeten afgestemd worden. Heb je de tijd hiervoor dan boek je echt verbazingwekkend resultaat. heb je dit niet, dan kan je beter gaan carb cyclen.
                          Tering buffe avatar man! Flinke progressie geboekt of niet?
                          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X