goed voorin de cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed voorin de cut?

Ik heb bij de AH een maaltijd salade gevonden met kip en pasta.
    De voedings waarde zijn per 100gram
    Eiwit : 8,5gram
    Koolhydraten: 9,5gram(waarvan suikers 2g)
    vet: 4,0gram
    Totale inhoud 450gram, dus wat ik binnen krijg is
    38gram eiwit, 43gram koolhydraten en 18gram vet.
    Mijn vraag is of dit een geschikte maaltijd is voor tijdens de cut?

Is witte pasta he, en er zit amper kip in. En het is duur. Beter zelfmaken met normale kip volkoren pasta en wat salade

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
      Is witte pasta he, en er zit amper kip in. En het is duur. Beter zelfmaken met normale kip volkoren pasta en wat salade
      Geld is geen probleem. Heb erg weinig tijd om zelf maaltijden te koken dus koop het liever kant en klaar en vond dit qua verhoudingen wel aardig, beter suggesties anders?

Comment

Hm, in de supermarkt ligt gewoonweg geen kant en klaare bb maaltijd. Als geld geen probleem is zou ik een prive kok nemen. Of kook voor een paar dagen

Comment

Originally posted by JLK50 View Post
          Geld is geen probleem. Heb erg weinig tijd om zelf maaltijden te koken dus koop het liever kant en klaar en vond dit qua verhoudingen wel aardig, beter suggesties anders?
          Zondag anderhalf uur in de keuken staan en voor de hele week bereiden?

Comment

Niemand weet wat jij op de gehele dag weet

dus hoe kunnen wij weten of dit goed is voor jou?

Bovendien bevatten die salades belachelijk veel zout en kosten ze ook nog eens 'n vermogen.

Comment

die salades zijn geen gezonde keuzes als je aan je buikspieren denkt,

en dan nog, je hebt geen tijd om maaltijden te bereiden!!!
              je bedoelt ik maak geen tijd om maaltijden te maken en heb er geen zin in en eet dus liever en snele kleve hap van de AH waar ik totaal geen tijd aan hoef te besteden.

zit ik in de buurt of zit ik in de buurt.

zoek wat snele recepten op internet en maak op zondag gewoon 2 kilo rijst klaar voor de hele week bak wat kip en wat groentes. plur het in de koelkast en je bent klaar.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Voor een keer kan het best. Maar ligt er inderdaad ook een beetje aan wat je er omheen eet.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  die salades zijn geen gezonde keuzes als je aan je buikspieren denkt,

en dan nog, je hebt geen tijd om maaltijden te bereiden!!!
                  je bedoelt ik maak geen tijd om maaltijden te maken en heb er geen zin in en eet dus liever en snele kleve hap van de AH waar ik totaal geen tijd aan hoef te besteden.

zit ik in de buurt of zit ik in de buurt.

zoek wat snele recepten op internet en maak op zondag gewoon 2 kilo rijst klaar voor de hele week bak wat kip en wat groentes. plur het in de koelkast en je bent klaar.
                  Ja ik heb er geen zin in als ik is tijd heb om te koken ben ik daar te moe/lui voor, t zou nu wel kunnen maar zodra school weer begint heb ik het ECHT te druk.

En verder eet ik op een dag: brinta, 2shakes, bruine broodjes kipfilet, tonijn, kilo magere kwark, avond eten(rijst/aardappels, vlees & groenten) & cashew noten en daar wil ik dus nog voorin de middag zo'n maaltijd salade tussen stoppen.
                  Last edited by JLK50; 18-08-2011, 13:01.

Comment

iemand nog informatie hierover?

Comment

Gewoon nemen, alleen geen sladressing nemen die er bij zit maar gebruik heldere sla dressing,
                      kip/groente/carbs alles zit erin dus prima verder niks mis mee alleen de sausjes die erbij zitten dus.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Vind ik zo'n bullcrap verhaal he.. tis of je het wil of niet.. ik heb er soms weken van 60 uur + tussen zitten.. en ook ik kook AL mijn eigen maaltijden.. Maar ik kijk vooruit.. ik plan.. ik kook per keer voor meerdere maaltijden.. dat ik altijd een bakje uit de koelkast kan pakken..
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by JLK50 View Post
                          iemand nog informatie hierover?
                          Je zult van elk persoon die hier verstand van heeft dezelfde antwoord krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X