aantal cal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aantal cal

Ik heb een vraagje over me voedingsschema.

ik ben swen 18 jaar en 1.85m
    vet 18% en k train 3 tot 4 x per week.

ik heb zojuist een voedingsschema gemaakt en om te bulken moet ik volgens exel 3373 KCAL en mijn schema kwam op een totaal op 3631 KCAL en het was goed verdeeld over de dag. Is dit genoeg om meer massa te gaan trainen was mijn vraag? k hoop op een goed en duidelijk antwoord. dankjulliewel alvast

Originally posted by masri View Post
    Ik heb een vraagje over me voedingsschema.

ik ben swen 18 jaar en 1.85m
    vet 18% en k train 3 tot 4 x per week.

ik heb zojuist een voedingsschema gemaakt en om te bulken moet ik volgens exel 3373 KCAL en mijn schema kwam op een totaal op 3631 KCAL en het was goed verdeeld over de dag. Is dit genoeg om meer massa te gaan trainen was mijn vraag? k hoop op een goed en duidelijk antwoord. dankjulliewel alvast
    dat zou goed moeten zijn wanneer je ook genoeg eiwitten eet en de voedingskeuze ook goed is.

post je schema eens voor wat comentaar.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

hoe moet dat? ik weet niet hoe ik em upload voor je?

Comment

als je wilt gaan bulken zit je goed in je aantal kcal maar je vet % is al 18 procent dan zou ik gewoon op onderhouds niveua gaan zitten en op traingsdagen er iets boven op 10% vet is je hormoon spiegel optimaal dus ik zou ervoor gaan je vet% naar 14 te brengen

Comment

aantal.kcal

dus als ik op onderhoudsniveau ga zitten dat 3066 is ipv 3672 met me schema is dat goed. En wat is het beste om van me schema af te halen? En hoe kan ik me schema posten hier dan kan iemand ernaar kijken als die wil

Comment

Je doet er verstandig aan om niet blind op die berekening in de spreadsheet te vertrouwen. Die behoefte berekening is een schatting. Het zou heel goed kunnen zijn dat in jouw geval je werkelijke behoefte afwijkt van de berekende hoeveelheid kcal.
            Als je wilt uitproberen of de berekende waarde nauwkeurig is dan ga je ongeveer een maandje "op onderhoud" eten volgens dit schema. Ondertussen weeg en meet je jezelf. Na een week of vier weet je dan of de berekende hoeveelheid inderdaad "op onderhoud" is, of dat je er van afvalt of zwaarder wordt. En dan kan je gaan bijstellen naar jouw specifieke situatie.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X