Goeie vervanging brinta/havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie vervanging brinta/havermout

Hallo,
    Weet iemand een goeie vervanging voor iets wat ik in de ochtend kan eten in plaats van brinta/havermout. Ik krijg het echt niet weg, ook niet met suiker etc. Iemand iets anders wat ik 's ochtends kan eten, liefst ook geen boterhammen want die eet ik overdag al aardig veel.

basmatirijst is lekker zacht nog een schep lekkere why der bij en smulle maar

Comment

Originally posted by FitCH View Post
      Hallo,
      Weet iemand een goeie vervanging voor iets wat ik in de ochtend kan eten in plaats van brinta/havermout. Ik krijg het echt niet weg, ook niet met suiker etc. Iemand iets anders wat ik 's ochtends kan eten, liefst ook geen boterhammen want die eet ik overdag al aardig veel.
      gewoon vreten die handel, het went. geloof me.
      probeer het een smet vers fruit en whey erdoorheen, is echt lekker, desnoods meng je een liter water met wat havermout dan klok je het zo achterover.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

eet je het warm of koud, warm vind ik havermout namelijk ook niet chill, koud is het naar mijn mening best lekker

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
          basmatirijst is lekker zacht nog een schep lekkere why der bij en smulle maar
          echt waar? rijst met whey?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            dat mengt toch helemaal niet
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

rijst en whey -> rice and protein =p

anyways ik drink me brinta gewoon... prima te doen

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

Ja maar ik eet het wel koud.

Laat het meestal een nachtje in de koelkast staan.
                Maar als ik me rijst smorgen eet dan laat der wat vocht bij zitte.

Dan is het rijs tlekker smeurig zacht

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                  Ja maar ik eet het wel koud.

Laat het meestal een nachtje in de koelkast staan.
                  Maar als ik me rijst smorgen eet dan laat der wat vocht bij zitte.

Dan is het rijs tlekker smeurig zacht
                  Goeie manier idd ; Ik maak er gewoon rijstepap van.. Dus gewoon in het water laten staan. Eerste keer gewone rijst eruit halen met een zeef en de rest de koelkast in met water.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Havervlokken zijn ook op kwark te strooien, die worden minder klef dan pap. Zou dat een optie zijn?
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

havermout met melk en whey, prima te drinken
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X