Goedemorgen, smaakt jullie ontbijt ook zo lekker...................
veeeel schijten
Collapse
X
-
-
Originally posted by Kevin72 View PostJa?
Voor vrouwen heerst daar nog een beetje een taboe op volgens mij.
Vroeger dacht ik ook dat vrouwen niet poepten maar toch.
Echt smakelijk vind ik het niet om zo'n soort topic te lezen, zou er zelf nooit zo een openen.
Maar voor je het zegt en weer op je pik bent getrapt, je hebt gelijk, de titel was duidelijk, ik had het niet hoeven lezen.
(Heb het overigens niet gelezen, heb gelijk op laatste bericht geklikt en mijn post geplaatst )"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Stiekem zijn vrouwen onder elkaar echt de grootste viezeriken wist je dat kevin? :P
En indd.. merk het afgelopen 2 weken ook, s'morgens kan ik best 2 keer gaan en wat ik minder vind is wanneer ik op school moet.. en dan 's avonds nog een keer of voor het slapen. Als ik er nou droger van zou worden oke, maar dat is niet het geval! haha :PCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostMisschien is foto posten met de tijd erbij best een idee idd.
Een prijs voor de langste drol maybe?Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Post9/10 x lijkt het op een hoop stront... bij jou dan?
Het meest trots ben ik toch op de langere dikkere zeg maar en dan heb ik toch meer het idee dat mijn lichaam zijn voedingsstoffen goed heeft opgenomen.Face your demons...........
Comment
-
Originally posted by Kevin72 View PostMoeten jullie ook zoveel schijten doordat je veel eet??
Een paar dagen niet kunnen schijten, wat is dat kut
ik neem in 1 maaltijd 150gram tot 200gram havervlokken dan ga ja als een raket!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment