Ik snap soms iets niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om een keer wat anders eten dan je schema....
Op restaurant...
Collapse
X
-
Originally posted by Bigger faster stronger View PostIk snap soms iets niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om een keer wat anders eten dan je schema....
De meeste hier onder ons doen geen wedstrijden, neem het dan ook niet al te serieus op. Als je zin hebt om iets anders te eten dan doe je dat toch...Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by Gorecki View PostDat gaat in mijn geval niet echt om me druk maken. Ik vind het persoonlijk gewoon veel makkelijker om door te zetten dan het te onderbreken.
Zit je er nét in, ben je lekker aan de gang en dan is zo'n "verstoring" hinderlijk, eigenlijk.......hoe leuk het ook is voor je opa.
Ik eet zelf niet graag buiten mijn eetpatroon, als ik naar een restaurant ga, kies ik altijd kip of vis, eventueel biefstuk, en vraag een extra portie groente/salade in plaats van frites of gebakken aardappelen. En sla het voorgerecht en nagerecht over ( behalve als ze Griekse yoghurt hebben! )."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Mijn mening :
Waarom zou uit eten gaan een probleem zijn, probeer je training zo te plannen dat het je post-workout meal is. Kijk van tevoren op de internet site van het restaurant wat voor gerechten ze hebben, kies wat je wilt en maak een schatting van de hoeveelheden die je gaat eten. Bijvoorbeeld 175 gram zalm, 200 gram aardappeltjes, groente, 1/3 stokbrood, 65 gram kruidenboter, sausje (moeilijk in te schatten) en nog wat olie/boter voor het bakken van je aardappeltjes en zalm. Drink je een colatje of iets anders fris pas je dat ook gewoon in je schema in, drink je water dan kan je de kcal anders opvullen.
Geniet er gewoon lekker van, je rijst met kip eet je toch iedere dag en kan je heus wel missen voor een keertje. Succes en smakelijk
Comment
-
beter dat je nu een keer wat ''onderbreking'' neemt dan dat je straks stiekem iets tussendoor neemt omdat je het niet vol kan houden met je voedingsschema. Dus gewoon eten , lijkt me ook leuker voor je grootvader anders denkt die dat je het niet lekker vind''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Rolla View PostKzou gewoon gezellig bij je familie zitten in het restaurant, op het restaurant is zo saai in je eentje.
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
ik snap wat je bedoelt, ik vind de onderbreking het juist moeilijker maken dan gewoon door te walsen met je schema. Ik zou het gewoon op de situatie af laten komen waar je op dat moment zin in hebt en dan kiezen wat je wil. Zit je er echt mee, kies je wat gezonds. Boeit het je op dat moment niet, eet je wat je wil.
volgende dag kun je weer fris beginnen. Die paar honder calorieen extra kost de kop echt niet.
@ rollo, das de 2e keer dat ik die mafkees een debiele reactie zie plaatsen die niks toevoegd. Ik stem voor een ban.
Comment
-
Niets beter dan een junkdag, gewoon voor ogen houden dat je je stofwisseling een fikse por geeft en dat is alleen maar positief. Dus...gewoon eten wat je het lekkerst vind, en niet te weinig! Ik moet mezelf ook dwingen om af en toe van mijn schema af te wijken, maar alleen maar schoon eten is ook niet gezond!
Comment
-
Originally posted by Ostra View Postmaar alleen maar schoon eten is ook niet gezond!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Het was 'goeie boel' gisteren! Als voorgerechtje zalm met caviaar in een of ander soepje. Als hoofdgerecht eend met vijgen chutney en een pompoenpureetje (fois gras ook maar die heb ik doorgegeven uit principe) en als dessert carpaccio van ananas met een bolletje amandelijs en chutney van papaya. Ik heb dus gewoon heerlijk genoten omdat het echt nog wel ok was en ik het prima kon inpassen. Het was heerlijk!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-