Vandaag mijn junkdag Maar veel carbsss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag mijn junkdag Maar veel carbsss

Vandaag is mijn junkdag!! yeaah
    maar 1 probleem. heb wel 200 gram havermout op vandaagg. dus het is een soort verantwoordejunk. en heb na een tijdje niet zoveel gegeten en gejunked.. wat moet ik doen??? vandaag eet ik wel 1000 kcal boven behoefte. dus ik volg mijn patroon niet echt. het word wel mijn grootste verantwoorde junk ooit!
    Last edited by beat-boxer; 22-09-2011, 13:52.
    Never send a boy to do a mans job!

bump...

Comment

Wanneer ik praat over een junk dan kom ik minstens aan mn Kcal voor de dag, meestal erover heen, ook zorg k dat ik genoeg eiwitten binnen krijg.
      Eigenlijk betekend een junkdag voor mij dat er gewoon wat meer vet bij mag zitten.
      Moet geen crackjunkdag worden dat je bijna niks eet ofcourse

Comment

ik snap je vraag niet.

Gewoon lekker veel eten.. wat maakt die 1000kcal uit
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
          ik snap je vraag niet.

Gewoon lekker veel eten.. wat maakt die 1000kcal uit
          Ik bedoel in de ochtend heb ik 100 gram havermout met 400 mililiter melk en in de middag weer. maar ga als nog junken thnxxx

Comment

Snap het probleem ook eigelijk niet zo.

Je hebt gekozen voor een junkdag, je eet 1000kcal boven behoefte, en een deel daarvan heb je al gehaald uit de havermout. Probeer gewoon aan je eiwitten te komen en geniet van je junkdag.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
              Ik bedoel in de ochtend heb ik 100 gram havermout met 400 mililiter melk en in de middag weer. maar ga als nog junken thnxxx
              snap het nog steeds niet

Wat maken die fcking carbs nou uit. Is maar 1 dagje man gewoon veel eten en niet te veel nadenken :O

Comment

Originally posted by kojak View Post
                snap het nog steeds niet

Wat maken die fcking carbs nou uit. Is maar 1 dagje man gewoon veel eten en niet te veel nadenken :O
                Mss heeft die junkdag wel een beetje te letterlijk genomen en heeft hij een lijntje gepakt, want volgens mij snapt hij het zelf ook niet wat hij vraagt.

Comment

Originally posted by Destron View Post
                  Mss heeft die junkdag wel een beetje te letterlijk genomen en heeft hij een lijntje gepakt, want volgens mij snapt hij het zelf ook niet wat hij vraagt.
                  haha

@b-b wat ben je van plan te gaan eten vandaag? Niet teveel chips he want daar zit zout enzo in en ook geen doner kebab en al die andere troep zoals mac donalds kfc want daar zitten transvetten in. Ook geen koekjes eten of cola want dat is voor ecto's. Wel appelstroop mixen met extra smeuige pindakaas om het minder smeuig te maken en dan gieten in bananasplit met theelepel

Comment

Kojak, geloof je daadwerkelijk dat Mcdonalds als grootste fastfood keten nou NOG geen alternatief heeft gevonden voor transfats?

Comment

kerel het is een junkdag je eet de rest van de week of weken al verantwoord gewoon 4x per junkdag naar de mac,pizza,shoarma,chips

alles wat je eet in je stoutste dromen eten die handel
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                        kerel het is een junkdag je eet de rest van de week of weken al verantwoord gewoon 4x per junkdag naar de mac,pizza,shoarma,chips

dat kun je niet menen, als dit doet kun je net zo goed geen schema aanhouden en verder gewoon een beetje gezond eten. ik denk dat je dan nog beter zit dan wat jij doet
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Rolla View Post
                          Kojak, geloof je daadwerkelijk dat Mcdonalds als grootste fastfood keten nou NOG geen alternatief heeft gevonden voor transfats?
                          Neen dat hebben ze niet, en het kan hun ook gestolen worden
                          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by kabaffel View Post

Die stoute dromen van jou stellen ook niet veel voor. Kun je echt niets beters bedenken in plaats van die standaard fantasieloze rotzooi?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Rolla View Post
                              Transvet een andere naam geven, is nog niet hetzelfde als een alternatief

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X