Helpen met een Voedingschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Helpen met een Voedingschema.

Geachte Lezer,
    ik wil als eerst lezen ik ben Dislexties dus er kunnen spelling fouten in zitten.

Ben opzoek dat iemand mij kan helpen met een voedingsschema te maken.
    mijn informatie ben 18 jaar 1 meter 80 weeg nu 68.2 en vetprecentage 8.5.
    ik zit op het CIOS beweeg dus veel en ik train 3 a 4 keer in de week (kickboxen)

waarom wil ik een voedingschema? ik zou graag wat willen aan komen inplaats van allen droog te trainen door kickboxen.

Hoop dat dit genoeg informatie is om mij te kunnen helpen met een voedingschema.

Mvgr Landelo

Vul je info even hier in: excelsheet voeding
    Het zal zeggen hoeveel kcal je moet eten voor het aankomen (bulken).
    Succes.

Comment

Bij mensen die heel erg veel bewegen is het erg moeilijk om via een formule te bereken hoeveel kcal iemand nodig heeft.

Ik heb zelf in een ver verleden ook het CIOS (in sittard) gedaan. En weet dat je toch aardig veel beweegt per dag. daarbij train je 3-4x per week kickboxen. Doe je ook nog aan krachttraining?

Ik denk dat je al snel 3000 kcal per dag als behoefte kan nemen. Je zult dus wellicht een 3500 kcal per dag moeten eten om aan te komen.

Eet een aantal weken 3500 kcal per dag, en kijk naar het resultaat. als je niet aankomt, moet je meer eten. Kom je te veel in vet aan, minder je de hoeveelheid iets.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

heey,

Ik doe niet aan kracht training het is voor mij is het eigelijk allen duurkracht.
        maar ik ben dus opzoek of iemand een voedingschema voor me kan maken want ik heb daar zelf helemaal geen verstand van. dus ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

Mvgr Landelo

Comment

Voedingsschema's maken doen we hier niet, maar we kunnen je wel leren hoe je er zelf eentje maakt. Als je die kennis zelf hebt kun je jezelf namelijk ook weer helpen als er iets verandert. Speciaal voor beginners is er daarom een nieuwelingen-topic. Aan de hand van dat topic leer je zelf een voedingsschema opstellen naar jouw behoeften.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X