kuch kuch POEP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuch kuch POEP!

tsja daar gaat mijn vraag nou eenmaal over.
    Ik lees en hoor dat als je ontlasting blijft drijven dat er veel vet inzit.
    dit is logisch want vet heeft een lagere dichtheid dan water.
    Maar als dit gebeurt heb je dan te vet gegeten, of vet wat normaal op je buik zat nu eruit gaat.
    ik let heel goed op wat ik eet en het vetste is denk ik 's avonds de vis en dagelijks pindakaas, maar daar zit toch niet zo veel vet in?
    oftewel, als je poep drijft, doe je het dan goed of slecht? poep je vet uit omdat je het eraf getraind hebt of omdat je te vet hebt gegeten die dag
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Haha, ik kan je in iedergeval wel vertellen dat je vet dat op het lichaam zit niet uitgepoept wordt maar verbrand door je lichaam.

Verder geen verstand van poep, sorry.

Comment

denk dat je tevet eet.

Comment

Ik dacht dat je in je broek had gepoept tijdens het hoesten.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Ik denk dat je je te druk maakt om niks zolang er geen bloed in je stoelgang (poep) zit is alles oke....gewoon lekker vreten en drukken die bruine beren

Comment

Originally posted by Domenique View Post
            Ik denk dat je je te druk maakt om niks zolang er geen bloed in je stoelgang (poep) zit is alles oke....gewoon lekker vreten en drukken die bruine beren
            Ben het met Domenique eens dat je je idd zorgen moet gaan maken als je bloed poept:P

Comment

Ja als je drol drijft dan slinkt je bf% telkens je gaat schijten

vet wat normaal op je buik zat nu eruit gaat.
              Over paar weekjes helemaal shredded! Doe zo verder
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

diareee drijft ook, brb drinking 3l of coconut milk

Comment

Poep = onverteerbare resten van voeding. als je poep drijft kan de reden hiervoor zijn dat je lichaam niet genoeg vetverterende enzymen aanmaakt en dat de vetten onverteerd met je ontlasting naar buiten gaan. dit is te herkennen aan een kleverige smeuige poep. Ook de overmatige aanwezigheid van gassen via gisting kan de reden zijn.

Ontlasting - Wikipedia
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bij ons op de bouw staat een dixie... Daar drijft iedereen zn uche uche poep voorbij... Het zal zo wel horen!
                    Constantia et labore

Comment

Amaai

http://www.youtube.com/watch?v=tDF71LjRB34

Eetje je vis ook in een lere jack?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        WIN!

ik had het ook op wikipedia gelezen, maar vindt et zo raar dat als je relatief gezond eet alsnog veel vet in je schijt zit xD
                        ik was bang dat ik alsnog te veel vet innam (ben aan het cutten)
                        maja aan de andere meeste leuke reacties weet ik genoeg nu
                        zal zo weer voor et slapen even met de donald duck mijn mest wegwerken
                        BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=UQr_2_EAmyA

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Hahahahah ja ik ook:P

Maar je hebt gelijk trouwens dat het dan drijft.

Maar dat komt niet door het vet wat je "eraf gesport hebt".
                            Het resultaat van het sporten zie je niet terug in je ontlasting, dat proces gaat trager dan die aantal uren die je darmen erover doen ontlasting te verteren.
                            Goede kak een goed stinkende zinkende lange harde keutel
                            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Poep drijft ook als het zeer gashoudend is. Dus cut=veel eiwit=veel gas=drijvende poep
                              Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X