Vraag over het voedingschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over het voedingschema.

Hoi allemaal,

Ivan hier.

Gewicht : 108kg
    Lengte : 1.92m
    Vet % : Nog geen idee , maar ga ik snel binnenkort laten meten.

Mijn dagelijkse voedingspatroon:

9.00(10.00): 2/3 dubbele botherhammen met boter en kaas/botherhammenworst erop. + een glas melk (of als ik op het werk ben een pak ananas/banaan (soort van drankje als melk in pak ).

12.00 : 2-4appels , of paar bananen of kiwi's wat er beschikbaar is. + fles water van 1.5liter mee en dat drink ik gedurdende de dag op.

15.00 : Kan melk van 2liter mee naar boven en dat drink ik gedurdende de rest van de dag.

17.00 : Eten koken , 18.00: Eten , meestal wat de pot schaft. (Houdt meestal in stukje vlees/groente en aardappelen.
    (heb veel hierover gelezen op de site , dus denk aan biefstuk/kip/rijst voor een goeie avondmaaltijd).

20.00 : Chips + drinken als hierboven vermeld.

22.00: Meestal 6-8 sneetjes brood en verdere consumptie van melk/water/chips.

24.00 /1.00 slapen.

Einde mijn dagelijkse voedingspatroon.

Voor de rest heb ik 2banen , als stratenmaker en beveliger.
    Sinds kort ben ik me gaan verdiepen in bodybuilden.
    Op het moment doe ik aan fitness met 2 maatjes , maar ik merk dat ik verder wil en ook echt wil gaan bodybuilden

Ik twijfel alleen over de kwestie of ik eerst zal moeten afvallen tot me vet (buikje weg is). Of al gelijk de vele koolhydraten en eiwitten en trainen?

Schema:

Maandag : (13.00-16.30) sportschool *armen*
    Woensdag: (18.30-20.30) Mma
    Donderdag : (18.30 - 21.00) sportschool *borst* (inclusief rug/schouders + buik)
    Vrijdag : Soms ( 13.00- 16.30 ) of (18.30-20.30) *benen + buik*

Ook heb ik net Creatine + Whey Protein gekocht .

Mijn motivatie is hoog en heb al veel informatie gelezen en gegeven (nu).

Mijn vraag is wat raden jullie me aan? (I.V.M) Het voedingschema en bodybuilden.

Dank alvast voor jullie tijd, ik weet dat ik veel vraag. Maarja ik wil sterk beginnen!

Groeten,
    Ivan

ik heb nog geen veel kennis maar
    om 22u 6a8bbh??neem kwark voor het slapen

kaas weglaten ,betere lunch ,rijst met groenten noten etc en vlees
    en al die troep eruit.En 2l melk ?teveel

lees de sticks beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse