hallo ik heb aan de hand van deze site proberen een voedingsschema te maken. ik vind het niet meevallen, darom hoor ik graag wat tips of opmerkingen
ik ben 18 jaar
ik weeg 72 kilo
lengte 193 cm
maandag train ik me benen - dinsdag mijn borst en triceps - woensdag rust - donderdag rug en biceps - vrijdag schouders en buik - soms train ik op zondag ook nog en dan is het altijd verschillend welk spiergroep ik dan train
ik wil beginnen met een stuk meer te gaan eten zodat ik aan kom wand ben namelijk veelste licht voor mijn leeftijd en lengte. ik heb op de site gelezen dat je veel eten op kan bouwen door overdag elk uur bijvoorbeeld een botorham te eten en dat op te bouwen todat je ongeveer om de 2 uur een maaltijd eet
6:30 brinta + banaan + chocomel
8:00 bankje tonijn met sla +eiwit shake
9:00 2 botorhammen met kaas
10:45 2 botorhammen met kaas
11:45 1 botorham met kaas
12:45 4 botorhammen met kaas + 2 gekookte eitjes zonder eigeel( op donderdag pasta bijv spagetti)
15:15 2 botorhammen met kaas
17:30 avondeten
om 7 uur ga ik sporten tot half nege
20:30 eiwitshake
20:45 2 eieren met brood en 500 gram magere kwark / of kip met 500 gram magere kwark
21:30 een appel
22:00 slapen
ik drink de hele dag door water
ik ben 18 jaar
ik weeg 72 kilo
lengte 193 cm
maandag train ik me benen - dinsdag mijn borst en triceps - woensdag rust - donderdag rug en biceps - vrijdag schouders en buik - soms train ik op zondag ook nog en dan is het altijd verschillend welk spiergroep ik dan train
ik wil beginnen met een stuk meer te gaan eten zodat ik aan kom wand ben namelijk veelste licht voor mijn leeftijd en lengte. ik heb op de site gelezen dat je veel eten op kan bouwen door overdag elk uur bijvoorbeeld een botorham te eten en dat op te bouwen todat je ongeveer om de 2 uur een maaltijd eet
6:30 brinta + banaan + chocomel
8:00 bankje tonijn met sla +eiwit shake
9:00 2 botorhammen met kaas
10:45 2 botorhammen met kaas
11:45 1 botorham met kaas
12:45 4 botorhammen met kaas + 2 gekookte eitjes zonder eigeel( op donderdag pasta bijv spagetti)
15:15 2 botorhammen met kaas
17:30 avondeten
om 7 uur ga ik sporten tot half nege
20:30 eiwitshake
20:45 2 eieren met brood en 500 gram magere kwark / of kip met 500 gram magere kwark
21:30 een appel
22:00 slapen
ik drink de hele dag door water
Comment