voedingsschema . tips opmerkingen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema . tips opmerkingen ?

hallo ik heb aan de hand van deze site proberen een voedingsschema te maken. ik vind het niet meevallen, darom hoor ik graag wat tips of opmerkingen

ik ben 18 jaar
    ik weeg 72 kilo
    lengte 193 cm

maandag train ik me benen - dinsdag mijn borst en triceps - woensdag rust - donderdag rug en biceps - vrijdag schouders en buik - soms train ik op zondag ook nog en dan is het altijd verschillend welk spiergroep ik dan train

ik wil beginnen met een stuk meer te gaan eten zodat ik aan kom wand ben namelijk veelste licht voor mijn leeftijd en lengte. ik heb op de site gelezen dat je veel eten op kan bouwen door overdag elk uur bijvoorbeeld een botorham te eten en dat op te bouwen todat je ongeveer om de 2 uur een maaltijd eet

6:30 brinta + banaan + chocomel
    8:00 bankje tonijn met sla +eiwit shake
    9:00 2 botorhammen met kaas
    10:45 2 botorhammen met kaas
    11:45 1 botorham met kaas
    12:45 4 botorhammen met kaas + 2 gekookte eitjes zonder eigeel( op donderdag pasta bijv spagetti)
    15:15 2 botorhammen met kaas
    17:30 avondeten
    om 7 uur ga ik sporten tot half nege
    20:30 eiwitshake
    20:45 2 eieren met brood en 500 gram magere kwark / of kip met 500 gram magere kwark
    21:30 een appel
    22:00 slapen

ik drink de hele dag door water

wrom geen tips of opmerkingen ?

Comment

Ik zou persoonlijk geen appel eten voor het slapen gaan.

Comment

Originally posted by Revo Gutjens View Post
        wrom geen tips of opmerkingen ?

Denk dat dit schema niet helemaal serieus genomen zal worden.....hoeveel schema's heb je gezien hier op het forum die er zo uit zien?

elk uur een beetje eten doe je als het teveel is en je je spijsvertering bezig wil houden, dus als je wil cutten bijvoorbeeld.

Dan neem je nog op het moment dat je snelle eiwitten wil heben, geen eiwitten en de maaltijd er na trage en snelle in 1 maaltijd.
        Je eet 2 eitjes zonder geel? En soms in de avond 2 eitjes op brood.
        verder komen je enige vetten uit kaas.

Maak maar een nieuw schema.

Je kan beginnen met whey,
        en dan de brinta en eieren bijvoorbeeld.
        Of desnods maak je een shake met whey, maize en vetten en dan de volgende maaltijd met kipfilet en eieren op brood.

Enz enz enz.

voorbeeldshake hoeft niet zoals in filmpje maar ik vind het zelf wel lekker zo.

http://www.youtube.com/watch?v=44bdIzxWm6I
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Revo Gutjens View Post

9:00 2 botorhammen met kaas
          10:45 2 botorhammen met kaas
          11:45 1 botorham met kaas
          12:45 4 botorhammen met kaas + 2 gekookte eitjes zonder eigeel( op donderdag pasta bijv spagetti)
          15:15 2 botorhammen met kaas
          Botorhammen met kaas, daar lust jij wel pap van merk ik.

Maar goed, kijk hier maar eens voor wat nuttige tips: Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Botorhammen met kaas, daar lust jij wel pap van merk ik.
            maar wtf zijn botor hammen......

.ik lees ook wel eens dat mensen sneetjes eten........begrijp ik ook nooit helemaal.....wtf zijn sneetjes...?
            Een sneetje is toch wat tussen de plakjes zit?

Comment

Originally posted by marnop View Post
              maar wtf zijn botor hammen......

.ik lees ook wel eens dat mensen sneetjes eten........begrijp ik ook nooit helemaal.....wtf zijn sneetjes...?
              Een sneetje is toch wat tussen de plakjes zit?
              Dat is ook een vaag verhaal, ja. Als zij nou eten wat er tussen het sneetje zit, rosbief bijvoorbeeld, dan snap ik het wel.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Dat is ook een vaag verhaal, ja. Als zij nou eten wat er tussen het sneetje zit, rosbief bijvoorbeeld, dan snap ik het wel.

Van rosbief eten we weer niet de sneetjes, maar de plakjes......erg vaag allemaal.

Comment

elk uur een beetje eten doe je als het teveel is en je je spijsvertering bezig wil houden, dus als je wil cutten bijvoorbeeld.

ja ik heb op deze site geleze dat als je nooit zoveel honger hebt je moet beginnen met elk uur iets kleins eten en dat dan op de bouwen tot je meer kunt eten op een dag en dan meerdere maaltijden per dag ipv om het uur een botorham snapte

en van da sneetje da is een snee mik

Comment

hele eieren eten,
                    chocomelk vervangen door halvole melk,
                    kaas vervangen door pindakaas, hele eieren, kipfilet, rosbief of rookvlees.
                    geen appel voor het slapen neem hem dan voor het trainen of bij het ontbijt.
                    neem een pot magere naturel kwark voor het slapen.
                    tonijn en eiwitshake? neem die eiwitshake dan later op de dag voor betere sprijding van eiwitten.

vetten en eiwitten omhoog gooien.
                    Last edited by maar7en8; 03-11-2011, 19:34.
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik had (gehoord) als je savond's appel eet voor het slapen dat je smorgens beter kan eten maar dat zal dan wel kwats zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X