Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ga zowieso genieten dat is het probleem niet.
alleen is de vraag of ik me kcals iname daarvoor kan beperken of dat dat nadelig is voor herstel en groei na het trainen.
Als je bang bent om vet te worden moet je al niet te zwaar gaan bulken, maar mbt je vraag, je kan je calorie inname voor het wokken een keer beperken tot wat je strikt genomen nodig zou hebben, dus je kan best overal een klein beetje minder nemen voordat je gaat wokken, no problem.
Maar ga lekker wokken, je eet neem ik aan voornamelijk vlees(biefstuk), vis en kip en wellicht wat groente....dus maak je maar niet druk, je zal er niet gelijk dik van worden. En of je nou 3x loopt of 6x maakt niks uit, gewoon doen.
het was echt nice, ongeveer een onverzicht:
6 stukken zalm
5 biefstuk
3 kipsate
een vol bord garnalen en inktvis met wokgroente
een vol bord met ossehaas en wokgroente
kipsalade (sla met kip en saus)
bordje ongepelde gamba's
voor het slapengaan toch nog een beetje trek, dus nog caiseine/whey shake genomen.
het grapige is dat ik vanochtend getraint heb nadat ik opvallend goed geslapen had. en het was een van mijn beste trainingen van de laatste maanden. :P kan geen toeval zijn.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Maarten heeft eindelijk een keer als een bodybuilder gegeten en gelijk getraind als een dolle bodybuilder met teveel energie, yeah buddy, light weight.
Maarten heeft eindelijk een keer als een bodybuilder gegeten en gelijk getraind als een dolle bodybuilder met teveel energie, yeah buddy, light weight.
lol, zou goed kunnen maar ga ik niet te vaak doen,
eet normaal op KT dagen 3500kcals,
zaterdag was het minimaal 5000kcals.
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
lol, zou goed kunnen maar ga ik niet te vaak doen,
eet normaal op KT dagen 3500kcals,
zaterdag was het minimaal 5000kcals.
Maar gezien laatst een topic en research, zal je daar niet zomaar dikker van worden.
Je hebt vnl eiwitten gegeten, volgens de gegevens zou je van dat overschot van caloriën slechts de helft effectief omzetten naar glucose, wat dan weer omgezet wordt/opgeslagen wordt, als vet, waabij ook een deel weer verloren gaat.
Maar je kan zwaarder/intensiever trainen, gebryuikt veel meer energie om te trainen en herstellen en groeien dus netto vet aanzetten minimaal, spiergroei maximaal.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment