Kwark of whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark of whey?

Hallo,

ik heb een vraagje, soms train ik pas rond 21:30 en ben dan rond 23:00 thuis. Ik ben dan moe natuurlijk en vraag me af wat dan het slimst is om te eten/drinken. Ik neem altijd een shake na mijn training en eindig mijn dag met een bak kwark.

Maar wat is verstandig om zo laat nog te nemen?
    • Kwark
    • Shake
    • Kwark en Shake

Graag je reactie,

dankje!

Shenkie.

Shake na de training snelle eiwitten.
    Kwark voor de training.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
      Shake na de training snelle eiwitten.
      Kwark voor de training.
      kwark voor de training? hoezo dat? Kwark is juist voor het langzame herstel moet je altijd na je training doen. Shake is inderdaad voor na maar daarom vraag ik het hier ook. Omdat ik twijfel

Comment

even een bump

Comment

Pas je schema er op aan zodat je s'avonds je kwark nog gewoon kan eten, post wo meal is belangrijk dus altijd een goede meal nemen.

Comment

Voor de training ca 20gram whey en na de training 30gr whey en je bakje kwark nemen. Mag je ook mengen. No problem.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Swekie View Post
              dus altijd een goede meal nemen.
              onzin (in dit geval), als TS voldoende koolhydraten heeft gegeten over de dag en voor zijn training, dan heb je geen "goede meal" meer nodig zo laat op de avond.......

@ts, gewoon een kwarkje of casseineshake volstaat, zorg er wel voor dat je goed heb gegeten vóór je training en over de dag genomen....
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                onzin (in dit geval), als TS voldoende koolhydraten heeft gegeten over de dag en voor zijn training, dan heb je geen "goede meal" meer nodig zo laat op de avond.......
                Met die meal bedoel ik zijn bakje kwark, op dat tijdstip nog meer carbs te nuttigen lijkt me ook overbodig. Ik had duidelijker moeten zijn wat betreft zijn pwo meal.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Voor de training ca 20gram whey en na de training 30gr whey en je bakje kwark nemen. Mag je ook mengen. No problem.
                  dankje, maar het maakt dus niet uit dat ik 'zo laat' nog kwark erbij neem? Ik bedoel hiermee te zeggen dat ik niet teveel neem als ik beiden neem dat het zich anders toch niet kan verwerken in m'n lichaam en omzet in vet.

Comment

dit volg ik ff niet martin? als je het mengt.. dan heb je tog niet veel aan de "snelle eiwitten" uit je shake?

gr.
                    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

vanaf deze link: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post883470 even gaan lezen dan wordt e.e.a. duidelijk.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

vanaf deze link: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post883470 even gaan lezen dan wordt e.e.a. duidelijk.
                        is dit ook het antwoord, op mijn laatste reactie?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X