helpen afvallen voor een vriendin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• helpen afvallen voor een vriendin

ik praat laatste tijd goed met een vriendin en elke keer als het over sporten voeding of iets dergelijks gaat krijg ik te horen ja ik wil wel graag afvallen bla bla bla. standaard vrouwen praatje tegenwoordig ik weet het ook allemaal niet!

hoe ga ik nou deze dame helpen wat stats van haar.
    16jr
    60kg +/-
    165 cm
    onderhoud zit op 1900 berekend allemaal en dat klopt ook wel was via de excelsheet hier op het forum

ze vind dat ze de weegschaal wel door het raam kan smijten. naar mijn idee eet ze gewoon niet goed veel chips en rare vetten. ik denk dat ze al een heel eind komt met een voedingschema en ze heeft er wel zin in. voor haar zal het niet werken hele aparte dingen het is nog maar een jong meisje maar wat meer structuur erin verdelen over de dag de maaltijden zal ze ook ver komen.

maar hoe ga ik dit doen 1900kcal onderhoud moet ik haar na de 1600/1700 laten eten?
    haar bovenbenen, billen en buik vind ze mag wel wat vanaf als het die 5kg sowieso maar weg is! stukje laten lopen/hardlopen?
    en wat voor producten zal het beste voor haar zijn?
    e/k/v verhouding?

minder
    vreten

done
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Maak haar ook verslaafd aan trainen......werkt optimaal.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

eerst beginnen met het weglaten van chips en frisdranken (en dergelijke).
        porties eten verminderen en natuurlijk vet eten cutten ( friet, pizza etc)
        als je wilt afvallen moet je je minder eten dan je lichaam van je vraagt. ( logisch)
        Dit kan echter moeilijk zijn omdat je constant een honger gevoel hebt.

Het beste is natuurlijk dit te combineren met cardio. Als zij het niet kan opbrengen om te gaan hardlopen etc. Dan raad ik aan om onder een teamsport te gaan.

en natuurlijk het allerbelangrijkste is de motivatie en doorzettingsvermogen!
        In this life, you don't have to prove nothin' to nobody but yourself. And after what you've gone through, if you haven't done that by now, it ain't gonna never happen.

Comment

okee dan zal ik eens een voedingsschema gaan bouwen voor mevrouw waar ze zich aan moet gaan houden! en heb ook zeker voor gesteld om te gaan hardlopen opbouwend en te zorgen dat ik dan mee ga om haar motivatie te zijn en goed te trainen!

maar kloppen de dingen ook die ik zeg zoals 1600-1700 kcal gaan eten.
          lopen goed voor wat ze kwijt wil (hard)lopen voor de billetjes benen en buik.
          en wat voor drinken mag ze nemen als producten kan dat meisje niet hele dag aan het water zetten.
          wat voor verhouding moet je gaan gebruiken voor een dame dat ligt vast wel anders en voor afvallen telt ook zeker wel mee.

catty dank je voor je reactie heb er echt heel veel aan *not*

Comment

Originally posted by Furryx94 View Post
            okee dan zal ik eens een voedingsschema gaan bouwen voor mevrouw waar ze zich aan moet gaan houden! en heb ook zeker voor gesteld om te gaan hardlopen opbouwend en te zorgen dat ik dan mee ga om haar motivatie te zijn en goed te trainen!

maar kloppen de dingen ook die ik zeg zoals 1600-1700 kcal gaan eten.
            lopen goed voor wat ze kwijt wil (hard)lopen voor de billetjes benen en buik.
            en wat voor drinken mag ze nemen als producten kan dat meisje niet hele dag aan het water zetten.
            wat voor verhouding moet je gaan gebruiken voor een dame dat ligt vast wel anders en voor afvallen telt ook zeker wel mee.

catty dank je voor je reactie heb er echt heel veel aan *not*

ik zou eerst berekenen hoeveel carbs ze per dag nodig heeft. Daar moet je dan ofcours onder gaan zitten , maar wat ik dus al zei: je krijgt een ongelofelijk honger gevoel, maar daar moet je dus niet aan toegeven.
            hardlopen is ook goed voor de "target zones"
            een goed alternatief voor frisdrank is citroenwater:
            - water koken in een steelpan
            - citroensap bij doen hoeveelheid = naar wens
            - klein beetje suiker

verder af en toen een cola light of crystal clear ( maar ook niet te veel vanwege de natrium)

en natuurlijk aanmaak a.k.a siroop a.k.a limonade : daar heb je zelf de hoeveelheid siroop in de hand
            In this life, you don't have to prove nothin' to nobody but yourself. And after what you've gone through, if you haven't done that by now, it ain't gonna never happen.

Comment

als je goed had gelezen ze heeft 1900 onderhouds. dus 1600/1700 voor afvallen neem ik aan dan. dat honger gevoel gaat ze maar gewoon mee kappen ik wil dr helpen maar gaat ze er niet aan mee doen! of volhouden ja dan help ik haar ook niet verder maar ik ga dr wel achter aan zitten en goed motiveren.

okee dan zou ik wel met dr kunnen gaan (hard)lopen.
              okee ik zat inderdaad ook te denken aan producten zoals crystal clear en naar mijn idee zit er ook niet veel verkeerde dingen in ice tea en limonade goed idee met niet zoveel siroop.

wat zijn verhoudingen ongeveer in procenten weet je dat of ieamand anders hier! en moet zij ook eiwitten nemen voor het slapen? ze heeft het opzich niet nodig maar dan red ik het wel met de maaltijden denk ik zo

Comment

Furry, weet je wat inderdaad jammer is, dat veel dames inderdaad altijd roepen dat ze af moeten/willen vallen maar er de wilskracht en discipline niet voor hebben om te doen wat ervoor nodig is.
                Dat zie ik ook overal om me heen en dat ergert me vaak heel erg.
                Maar wie weet is jouw vriendin een positieve uitzondering, wens haar maar succes.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

nou ze zegt inderdaad ik wil het zo graag en dan zie ik jou dat je weer gaat eten ook al ben je vol je eet wel door. en je zet je er wel echt in je word er zo vrolijk van dat het goed gaat. dus ik heb zoiets van! weetje wat ik ga je helpen ik ga jou ook gewoon motiveren! wil best wel eens me best voor jou doen!

maar beaudien kan je misschien helpen wat goed zal zijn lees ondertussen wel het topic voeding met afslanken enzo. kom er wel wat bij enzo! denk dat ik zelf wel heel ver kom maar zou toch wel echt hulp erbij hebben kreeg ik ook bij mezelf en wil deze dame laten zien dat het wel kan als ze het wil!

als afvallen niet wil maak ik er wel een bodybuilder-in van hahaha

Comment

wat bedoel je met verhoudingen in procenten? e , k & v ofwat?

Comment

zoals dit maar heb het al! alleen is de vet percentage geschat dus gebruik dit ook als richtlijn!

Dagelijkse behoefte eiwitten: 113 Gram
                      Dagelijkse behoefte vetten: 45 Gram
                      Dagelijkse behoefte koolhydraten: 292 Gram

Comment

Originally posted by Rubens View Post
                        een goed alternatief voor frisdrank is citroenwater:
                        - water koken in een steelpan
                        - citroensap bij doen hoeveelheid = naar wens
                        - klein beetje suiker
                        welk land woon jij Ruben? In nederland hoef je het water niet eerst te koken.
                        Gewoon fles vullen met water, citroensap er bij en klaar.....geen suiker er bij doen natuurlijk.
                        Dat water met citroen went snel.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          welk land woon jij Ruben? In nederland hoef je het water niet eerst te koken.
                          Gewoon fles vullen met water, citroensap er bij en klaar.....geen suiker er bij doen natuurlijk.
                          Dat water met citroen went snel.

dat inkoken van het citroensap heb ik ooit een keer geleerd van ons mam....
                          en het suiker zou ik idd weglaten of vervangen door een zoetje.
                          ik denk dat het koken van het water is, zodat het suiker / zoetje oplost in het water

Comment

kom wel een heel eind enzo. maar vind beleg op brood toch altijd een vak apart heb fruit erin ik hoop dat dit allemaal wel goed komt! als voedingschema af is met haar tijden erbij wat ze kan eten zal ik het eens posten en wil ik graag nog wat meer verbeterd worden

Comment

vleesbeleg: kip & kalkoenfilet, runderrookvlees, rosbief

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X