Wat te doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te doen

Ik ben 21 jaar, 1.82 cm en weeg op dit moment 56 kg

Ik ben veels te veel afgevallen door ziekte. het normale gewicht voor mijn leeftijd zou rond de 70 kilo liggen.

Wat raden jullie mij aan? eerst 10 kilo aankomen dmv bulk, en dan langzaam erbij gaan trainen en een apart voedingsschema volgen, of meteen al er intensief erbij gaan trainen.

Eerst bulken inderdaad, mag wel lekker veel boven onderhoud omdat je waarschijnlijk amper vet op je lichaam hebt. Vanaf ~65kg 300-400kcal boven onderhoud eten tot je jouw doelgewicht bereikt.
    Vanaf het begin intensief trainen, stel je voedingsschema daar op af.

Comment

@ burnadice, waarom zou je extra vet willen kweken?? als je bulkt zul toch wel vet kweken.

gewoon gelijk al beginnen te trainen tenzij dat nog niet verstandig is doordat je ziek bent geweest.

goed eten en geen troep!! veel en gezond!!
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Gewoon direct beginnen met trainen en bulken tegelijk. Niet teveel bulken dat je alleen vet aanzet, maar gewoon goed boven onderhoud eten zodat je flink spiermassa aanzet.
        Train hard or go hormone

Comment

het hardste groei je als je weet dat je flink aan de bak moet,

een clean bulk + hard trainen = succes

succes kerel!
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Basisschema volgen+ even een voedingsschema uitkienen voor jezelf.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X