voedingschema.. hulp.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema.. hulp.

beste leden,

mijn naam is joep en ik ben 19 jaar weeg ong. 65 kilo en ben 1 meter 83.
    Ik train al 3 jaar lang in sportschool en ook al bijna anderhalf jaar 2 keer per dag thuis. kuuren heeft op deze leeftijd nog totaal geen zin hoor ik van veel mensen ondanks je al bent uitgegroeid. daarom heb je eerst een goed voedingschema nodig. ik drink gemiddeld op een dag wel 1 - 2 liter melk naar binnen verspreid over de dag. Verder eet ik op school ook nog redelijk veel aan brood en ook nog is eierkoeken ong. 3-4 verspreid over de dag. savonds eet ik vlees en groente en verder op de avond alleen nog glaasje melk of eierkoek. ik heb creatine een tijdje gebruikt gecombineerd met het eten. ik wil proberen mijn droom uit te laten komen door veel spieren te krijgen ongeacht hoe moeilijk of lang het zal duren. Dus als iemand mij zal willen helpen met een voedingschema of iets waarvan jullie denken dat zal helpen zal ik erg dankbaar zijn!.

alvast erg bedankt.

Groeten Joep

Lees eerst de sticky`s. Wil je resultaten boeken zul je zelf goed op de hoogte moeten zijn wat voeding voor je kan betekenen en welke voeding je tot je moet nemen. Maak dan een schema zoals jij denkt dat het moet, en post die dan.

Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Comment

Welkom Joep

Aan motivatie ontbreekt het niet, maar aan voeding en training kan wellicht wel wat worden gesleuteld. Je traint al een hele tijd, en ook soms meerdere keren per dag. Toch heb ik het vermoeden dat je niet helemaal tevreden bent met het resultaat, anders was je wel zo door gegaan Gelukkig zit er hier veel kennis op het forum.