Koolhydraten voor het trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten voor het trainen

Goedemiddag BN'rs,
    Is het waar dat als je in de ochtend traint(zoals ik)dat als je alleen eiwitten neemt voor het trainen (en me sportdrankje dan) dat je spieren verbrand ? ik wil namelijk me BF naar beneden brengen,en dacht met alleen whey en caseine genoeg genomen te hebben om goed te sporten.

Je zult toch echt wel wat koolhydraten voor je training nodig hebben hoor, waar haal jij anders die energie vandaan om tijdens je training te knallen?
    Building to a better me

Comment

nou ik moet eerlijk zegguh,het gaat super nooit geen inzakking of gapen,niet moe, helemaal niks,maar ik dacht juist dat je op deze manier je vet aansprak

Comment

Originally posted by showtime View Post
        Goedemiddag BN'rs,
        Is het waar dat als je in de ochtend traint(zoals ik)dat als je alleen eiwitten neemt voor het trainen (en me sportdrankje dan) dat je spieren verbrand ? ik wil namelijk me BF naar beneden brengen,en dacht met alleen whey en caseine genoeg genomen te hebben om goed te sporten.
        Whey indd en je sportdrankje is genoeg/

Comment

als jij lekker traint op alleen whey en sportdrank moet je dat gewoon doen,
          zorg alleen dat je na het trainen wel goed eet.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Vanwaar de vraag, is er gezegd dat je naar ammoniak ruikt?

Comment

hey, alvast voor iedereen, ik had vorige week ergens gelezen, op internet dan, dat je dagelijkse inname KH niet lager dan 100 mag zijn, ander kunnen je hersenen niet goed werken.
              gewoon mijn advies.

ennehh,, hoeveel mag je je suiker inname zijn, want je lichaam wilt ook wel suiker kwam ik erachter,, maar niet het hoeveelheid

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
                hey, alvast voor iedereen, ik had vorige week ergens gelezen, op internet dan, dat je dagelijkse inname KH niet lager dan 100 mag zijn, ander kunnen je hersenen niet goed werken.
                gewoon mijn advies.

ennehh,, hoeveel mag je je suiker inname zijn, want je lichaam wilt ook wel suiker kwam ik erachter,, maar niet het hoeveelheid
                best hoor, maar begrijp de link met deze topic niet hellemaal
                het is trouwens niet waar wat je zegt
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                  Je zult toch echt wel wat koolhydraten voor je training nodig hebben hoor, waar haal jij anders die energie vandaan om tijdens je training te knallen?

gewoon een commentaar hierop

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    best hoor, maar begrijp de link met deze topic niet hellemaal
                    het is trouwens niet waar wat je zegt

Voor een deel klopt het wel.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X