voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding

koppieren was niet zo goed idee beetje onduidelijk
    hier wat duidelijker

leeftijd:26
    lengte:186
    tottaal lichaamsgewicht:89,3
    vet percentage16,6
    vvm:74,5
    activiteits factor:1,55

mijn behoefte is 3375 martin vertelde me om dit te volgen

kcal 3250
    eiwit 265
    koolydraten 265
    vetten 125

later heb jij een reactie geplaatst om de pindakaas te vervangen voor 4 eieren de whey naar 50 te brengen en de brinta naar 75 en niet met melk te nemen maar met water dit is idd goed te doen ik mix het nu met 400ml water 50gr shake en 75 gr brinta alleen mijn waardes zijn nu zo

kcal:2864
    eiwit:342
    koolydraten:213
    vetten:82

klopt dit?

ik hoop dat je me hier verder mee kunt helpen of ik op de goede weg zit
    ik heb nu nog wat vet train 3x per week soms pak ik ook de zaterdag nog bij bedoeling is om groot te worden

gr den

Originally posted by Den07085 View Post
    koppieren was niet zo goed idee beetje onduidelijk
    hier wat duidelijker

leeftijd:26
    lengte:186
    tottaal lichaamsgewicht:89,3
    vet percentage16,6
    vvm:74,5
    activiteits factor:1,55

mijn behoefte is 3375 martin vertelde me om dit te volgen

kcal 3250
    eiwit 265
    koolydraten 265
    vetten 125

later heb jij een reactie geplaatst om de pindakaas te vervangen voor 4 eieren de whey naar 50 te brengen en de brinta naar 75 en niet met melk te nemen maar met water dit is idd goed te doen ik mix het nu met 400ml water 50gr shake en 75 gr brinta alleen mijn waardes zijn nu zo

kcal:2864
    eiwit:342
    koolydraten:213
    vetten:82

klopt dit?

ik hoop dat je me hier verder mee kunt helpen of ik op de goede weg zit
    ik heb nu nog wat vet train 3x per week soms pak ik ook de zaterdag nog bij bedoeling is om groot te worden

gr den
    Je behoefte is 3375 kcal. Je gaat nu 2865 kcal tot je nemen. Je gaat dus cutten, en dan zul je niet groter worden en geen/nauwlijks spiermassa winnen. Je zal wel afvallen en het vet% verlagen.

eiwitinname bij jouw gewicht/vvm is optimaal rond de 225-250g. Kh en vetten is afhankelijk van de specifieke situatie. Begin eens met 3400 kcal te eten voor een maandje. Afhankelijk van wat er gebeurt met je lichaamsgewicht, vetmassa en spiermassa, ga je afhankelijk van het resultaat inname verhogen of verlagen.

Ik zou beginnen met 250g eiwitten, 350g koolhydraten, 110g vetten.
    dat zijn 3400 kcal.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

hey dynobet oke dit is mijn voedingschema nu
      ziet dit er al beter uit en heb je nog tips kwa voeding en mijn eiwitten zijn nu te hoog moet ik mijn shakes verminderen? of moet ik de shake niet mee tellen? omdat dit geen vast voedsel is? ik hoor graag van je
      Last edited by Beachboy; 27-12-2011, 15:52.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X