mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn voedingsschema

Hallo,

ik ben Rick Berkhout en ben 15 jaar, ik weeg 62 kg en ben ongeveer 1,65 lang. ik doe 2x in de week aan intensief thaiboksen. ik doe nu al een jaar aan thaiboks en zie al een groot verschil met hoe ik er eerst uitzag. ben nu veel meer afgetraind maar mis nog steeds een 6/8 pack. ik eet niet goed en wil graag wat droger worden.

dit is een voedingsschema wat ik voor mezelf heb gemaakt :

07.30 : 500 gram kwark en 1 glas volle melk
    11.00 : 2 sneetjes brood met kipfilet, 1 stuk fruit
    13.30 : 2 sneetjes brood met kipfilet, 1 stuk fruit
    17.00 : warme maaltijd (aardappelen/rijst, groente, vlees)
    20.00 : 500 gram kwark, 1 glas volle melk

daarnaast drink ik de hele dag door water

ik sta open voor nieuwe ideeƩn en lust vrijwel alles. hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

alvast bedankt !

niemand gaat reageren geloof me
    ik heb eergisteren ofz. ook voedingschema erop gezet zodat ik tips krijg en wat ik beter kan doen gewoon niemand reageerde.
    en als er iemand reageert gaat die 100% zeggen lees eerst de stickys

Comment

@flapdrol; Even zonder gein, heb je de stickies nou al gelezen? Je kunt hier namelijk niet verwachten dat iemand je schema voor gaat kauwen je zult er zelf energie in moeten steken. Zodra je dat doet en een ingevulde excellsheet plaatst (die ook in de stickies staat) krijg je echt wel reactie.
      Wil je er geen tijd insteken, heb je sowieso niet de juiste houding en wordt het toch nix. Zonder doorzettingsvermogen kom je niet ver in deze sport.

Dus; lees de stickies en vul het schemaatje in, dan helpen we je echt wel verder.....

Comment

ik ben heel serieus bezig met fitnes, maar ik heb een voedingschema geplaats maar niet in excl, want dat snap ik nog niet helemaal maar dat gaat binnekort wel komen.
        maar alsnog heel vaak reageren mensen niet eens of zeggen ze alleen lees stickys.

Comment

Het heeft geen zin om te reageren als degene die post nog geen enkele moeite heeft gedaan om kennis op te doen. Die snapt dan niets van het hoe en waarom van de opmerkingen die gemaakt worden.
          Die stickies bevatten de basiskennis van voeding die je nodig hebt, staat er best duidelijk in en het is zinloos om iedere keer datzelfde verhaal weer uit te typen. Om dat niet steeds bij elke newbie te hoeven doen zijn die stickies juist uitgevonden......

Comment

kijk ik heb net die sticky gelezen (doorgenomen) ik heb die excl gedownload en geprobeerd in te vullen maar ik snap een paar dingen gewoon niet, bijv. als ik 2 broodjes eet hoeveel gram is dat hoe kan ik dat nou weten ?

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
              kijk ik heb net die sticky gelezen (doorgenomen) ik heb die excl gedownload en geprobeerd in te vullen maar ik snap een paar dingen gewoon niet, bijv. als ik 2 broodjes eet hoeveel gram is dat hoe kan ik dat nou weten ?
              Boterham pakken, op weegschaaltje leggen en aflezen wat t gewicht is.
              -Train to be a motherfucker-

Comment

Pak een weegschaal en weeg ze? Google het? een volkoren boterham is 30gram~

on topic: denk dat de 1kg kwark overdreven is. je kan imo beter 250 smorgen 250 savonds doen en smorgens een extra boterham eten of schepje brinta. En savonds iets van noten of tonijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X