Feedback voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback voedingsschema

Hallo mensen, ik ben nieuw hier. Even iets over mezelf: Ik ben 24 jaar, ~73kg, 177cm & ben eigenlijk mijn hele leven skinnyfat geweest. Ben dus wel dun, maar weinig spieren en toch een buikje. Dit vooral omdat ik altijd te weinig gegeten heb. Dit wil ik sinds kort veranderen. Ik train 3 keer per week (beginner) en heb zittend werk, dus ik heb mijn maintenance ingeschat rond de 2550 kcal.

Lunch hangt helaas af van wat er in de bedrijfskantine te halen valt - veelal uitsmijters, yoghurt, fruit, salades, etc
    Avondeten hangt af van wat de pot schaft - veelal rijst, kip, vis, pasta, aardappelen/groente/vlees

Het doel is aankomen in gewicht en spiermassa. Verhoging van bf% kan me niet heel veel schelen.

Alle kritiek, feedback, tips, aanmerkingen welkom
    Attached Files

Hoi, ik heb net dezelfde stats, ben ook mager met een behoorlijke buik ;p

Als eerste zou ik een andere indeling doen tussen je E/V/khyd. Zorg dat je rond de 150g Eiwitten zit (ongeveer 2 gram per kilo lichaamsgewicht), vetten rond de 80g en koolhydraten veel hoger als nu (380g bijvoorbeeld) Je kan bijvoorbeeld minder whey-schepjes gebruiken in je shakes.

Daarnaast zou ik de maaltijd voor het slapengaan schrappen. Dat eten voor het slapengaan zorgt volgens mij voor niet-verbranding met als gevolg meer vet. Je eet beter 500g kwark net voordat je gaat slapen.

Aan je totale kcal kan ik zien dat je 500 kcal boven je behoefte eet, wat inderdaad goed is voor een bulk.

Probeer ook zoveel mogelijk je lunch gezond te maken (geen salades of yoghurt, maar boterhammen met vis of kippenwit)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X