Hallo mensen, ik ben nieuw hier. Even iets over mezelf: Ik ben 24 jaar, ~73kg, 177cm & ben eigenlijk mijn hele leven skinnyfat geweest. Ben dus wel dun, maar weinig spieren en toch een buikje. Dit vooral omdat ik altijd te weinig gegeten heb. Dit wil ik sinds kort veranderen. Ik train 3 keer per week (beginner) en heb zittend werk, dus ik heb mijn maintenance ingeschat rond de 2550 kcal.
Lunch hangt helaas af van wat er in de bedrijfskantine te halen valt - veelal uitsmijters, yoghurt, fruit, salades, etc
Avondeten hangt af van wat de pot schaft - veelal rijst, kip, vis, pasta, aardappelen/groente/vlees
Het doel is aankomen in gewicht en spiermassa. Verhoging van bf% kan me niet heel veel schelen.
Alle kritiek, feedback, tips, aanmerkingen welkom
Lunch hangt helaas af van wat er in de bedrijfskantine te halen valt - veelal uitsmijters, yoghurt, fruit, salades, etc
Avondeten hangt af van wat de pot schaft - veelal rijst, kip, vis, pasta, aardappelen/groente/vlees
Het doel is aankomen in gewicht en spiermassa. Verhoging van bf% kan me niet heel veel schelen.
Alle kritiek, feedback, tips, aanmerkingen welkom
Comment