Drop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drop

Hallo mensen...

Even een vraagje...

Me pa is een enorme drop vreter om het zo maar even te zeggen.
    Altijd 1 kilo zak van de aldi ofzo ligt er bij ons wel thuis...
    Nou had ik deze zak eens beetgepakt en op de achterkant gekeken naar de voedingswaarden.

Hierop was van 100 gram ongeveer 70 gram koholydraten en tot mijn verbazing was er maar een heel laag percentage aan vet..

Tuurlijk hebben we af en toe dat we wel eens wat extras willen hebben of eten "iets lekkers""
    Ik dacht zo zou dit niet een goede aanvulling zijn van koholydraten aangezien de weinige percentage vet??
    Greets
    It's not onley a sport, it is a way of life

Gok zomaar van niet maar dat kunnen anderen vast onderbouwd uitleggen.

Drop verlaagd overigens je eigen test-spiegel heb ik wel eens begrepen..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 07 2004,12:32)]Drop verlaagd overigens je eigen test-spiegel heb ik wel eens begrepen..
      Dat is inderdaad waar! (Aldus Ergogenics)
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dacht ik ook meteen aan, het verlaagd je testosteron spiegel. Dat wil je dus niet!

Drop bevat ook zout en suiker, ook iets wat je niet teveel binnen wil krijgen. En nog ff dit stukje:

"In drop zit de stof glycyrrhizine, die effect heeft op de werking van de nieren. Van een hoeveelheid tot 140 mg glycyrrhizine per dag hoeft een volwassene normaal gesproken geen nadelige effecten te verwachten. Dit komt neer op 50 tot 150 gram drop, afhankelijk van de soort drop, of vier tot zes kopjes zoethoutthee (600 milliliter). Bij sommige mensen treden al effecten op bij kleinere hoeveelheden. Mensen met (aanleg voor) een te hoge bloeddruk of met oedeemvorming (vochtophoping) kunnen dagelijkse consumptie van drop en producten met zoethoutwortelextract beter beperken of vermijden.

De stof glycyrrhizine is het bestanddeel van zoethoutwortelextract dat voor de zoete en karakteristieke smaak van zoethout zorgt. Zoethoutwortelextract is de belangrijkste grondstof van drop en wordt ook gebruikt in bepaalde dranken, kauwgum, hoestdrank, keelpastilles en tabak.

Glycyrrhizine heeft via de hormoonhuishouding invloed op de werking van de nieren. Door inname van grote hoeveelheden glycyrrhizine stijgt de bloeddruk en houdt het lichaam meer vocht vast. Door langere tijd overmatig drop te eten of zoethoutthee te drinken, kan na verloop van tijd een verhoogde bloeddruk, vochtophoping en een tekort aan het mineraal kalium ontstaan."
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Wordt één droppie per dag dan...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wel een klein dropje dan

Grtz..\
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Hellio @ Okt. 07 2004,12:22)]Hallo mensen...

Even een vraagje...

Me pa is een enorme drop vreter om het zo maar even te zeggen.
              Altijd 1 kilo zak van de aldi ofzo ligt er bij ons wel thuis...
              Nou had ik deze zak eens beetgepakt en op de achterkant gekeken naar de voedingswaarden.

Hierop was van 100 gram ongeveer 70 gram koholydraten en tot mijn verbazing was er maar een heel laag percentage aan vet..

Tuurlijk hebben we af en toe dat we wel eens wat extras willen hebben of eten "iets lekkers""
              Ik dacht zo zou dit niet een goede aanvulling zijn van koholydraten aangezien de weinige percentage vet??
              Greets
              LET OP!!!! druk verhoogd de bloeddruk dus zeker niet te veel van eten

grt fiedel
              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

woei wie had dat gedacht
                thnx voor de waarschuwing voor het gebruik van dit ghehehe
                It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X