Voeding 1,76 m en 71 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding 1,76 m en 71 kg

Hallo iedereen,

Ik ben sinds 3 maand flink aan het fitnessen, en heb nog niet veel verstand van voeding. Ik heb wel gelezen dat het belangrijk is, maar wat precies is nog een beetje onduidelijk. Is het nou echt noodzakelijk om op de 100 gram caloriën aan te nuttigen, want anders groei je minder?
    Ik fitness zelf 3x in de week, dit doe ik thuis. ik heb daar de nodige dingen voor aangeschaft. De andere 2 avond van de week volleybal ik 2 uur in de avond. Ik fiets elke dag naar school en terug (30 km) en doe dit in gemiddeld 30 minuten.
    Voor het ontbijt eet ik 1 bak magere kwark en 1 bord melk+brinta. Als ontbijt neem ik dan 2 volkoren plakjes brood met kaas. Om half 11 (3 uur later) neem ik 4 broodjes met kaas en vleeswaren (kip/kalkoen-filet, grillworst, ham enz). 3 uur later doe ik dat weer. 3 uur later eet ik thuis wat moeders voor mij klaarmaakt, dit is vaak groente-aardappels-vlees. Daarna nog 2 schaaltjes magere yoghurt. Op een trainingsdag eet ik voor het trainen 1 bak magere kwark en na het trainen 30 gram dextrose van zonnatura. Op een niet trainingsdag eet ik mijn kwark voor het slapen gaan. Fruit eet ik elke avond, trainingsdag of niet. Ik werk zelf bij de groente-fruitboer, altijd handig
    Zijn er nog dingen die ik bij mijn voedingschema kan toevoegen voor betere resultaten? Ik boek al wel resultaten maar het kan beter.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Rick
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

het kan nog veel beter, lees de artikelen op deze pagina over voeding goed door:

Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X