Eet ik genoeg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VanKuip View Post
    Hoelaat train je...
    En wat is je beleg nicky?
    Ik train meestal rond half 7, afhankelijk hoelang mijn training duurt eet ik als ik thuis kom de kwark.
    Mijn beleg is tot nu toe nog snijworst, ben helaas beetje een pitser met broodbeleg dus ga die andere dingen ook een keer proberen.

Comment

wow.. wat is er mis met peperkoek?
      While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

ah.. niks.. dacht ik al!
        While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Nicky86 View Post
          Brinta: 250 ml melk en 50 gram brinta (eigenschijnlijk gewoon wat op het pak zelf staat)
          Kwark: 450 gr (volle beker dus)
          50 gram is niet heel erg veel, beter kan je 100 gram pakken. Brinta wordt meestal wel heel erg dik vind ik, persoonlijk houd ik daar niet van (sommige wel). Je kan ook havermout fijnmalen en dan kan je makkelijk 100 gram in de ochtend weg krijgen en het heeft ongeveer dezelfde voedingswaarde als brinta
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
            50 gram is niet heel erg veel, beter kan je 100 gram pakken. Brinta wordt meestal wel heel erg dik vind ik, persoonlijk houd ik daar niet van (sommige wel). Je kan ook havermout fijnmalen en dan kan je makkelijk 100 gram in de ochtend weg krijgen en het heeft ongeveer dezelfde voedingswaarde als brinta
            Thanks voor het advies!

Comment

je moet meer vlees eten. je eet weinig eiwitten.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

In plaats van zomaar iets te doen zou ik eerst even je behoefte berekenen. Daarna kijk je of je intake voldoende is. Op het voedingsgedeelte van het forum zit een excel bestandje waarin je je behoefte kan berekenen. Als je dat weet bekijk je wat je nodig hebt aan macro's. Dan pas vul je je voedingsschema in. En vol zitten is geen graadmeter. Ik heb echt moeten wennen aan meer eten, maar nu verga ik van de honger als ik op mijn oude niveau zou eten.

Dingen die je aan je voeding kan toevoegen om aan de gewenste macro's te komen zijn:
                kipfilet
                tonijn
                noten
                whey
                etc
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  In plaats van zomaar iets te doen zou ik eerst even je behoefte berekenen. Daarna kijk je of je intake voldoende is. Op het voedingsgedeelte van het forum zit een excel bestandje waarin je je behoefte kan berekenen. Als je dat weet bekijk je wat je nodig hebt aan macro's. Dan pas vul je je voedingsschema in. En vol zitten is geen graadmeter. Ik heb echt moeten wennen aan meer eten, maar nu verga ik van de honger als ik op mijn oude niveau zou eten.

Dingen die je aan je voeding kan toevoegen om aan de gewenste macro's te komen zijn:
                  kipfilet
                  tonijn
                  noten
                  whey
                  etc
                  Bij mij werkt die excel sheet niet optimaal, zal wel aan mijn pc liggen (mac)
                  Heb alles in gevuld alleen kan ik moeilijk invullen wat mijn avondeten gaat worden omdat ik moet eten wat de pot schaft, hoe doen jullie dit dan?
                  Ik heb het ingevuld zoals ik nu eet.. Tips zijn welkom, dit is namelijk nog nieuw voor me dus weet er niet goed raad mee
                  Attached Files

Comment

je ontbijt klopt niet,
                    je eet veel te weinig als dit alles is zonder avondeten, tenzij je elke avond 2x opschept?
                    een bak kwark bevat ook geen 500+ kcals.

even aanpassen dus.
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hmm ff kijken dan..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X