Goed schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed schema?

Hey, dit is mijn voedingsschema;

8:00 ; 2 boterhammen met plakjes kaas(of 2 omeletten)+ halve liter proteïne shake.
    12:00 ; nog 3/4 boterhammen, 2mandarijnen(of appels)
    3:00 ; verschillend, meestal wat vlees.(ik ben erg gek op vlees er komt dus wel aardig wat vlees binnen)
    6:00 ; rijst of soep, meestal 2/3 borden/kommen vol en met kip.
    8:00 ; een halve liter proteine shake
    10:00 ; verschillend, ligt eraan wat we in huis hebben, meestal wat we in de middag hebben gegeten, dit is ook aardig wat borden vol omdat ik dan net terug ben van fitness. Dit geld alleen op Ma/di/do/vr.
    En soms nog om 12:00 of later ook wat er maar te vinden valt.

2/3x in de week een pizza, of aardappels of een doner schotel, soms vervangt het mijn avondeten, mijn vader heeft zijn eigen restaurant, ongeveer 1/2x per week vervangt het mijn avondeten.

Soms wat chips, maximaal 1 zak van 200g ongeveer 1 x in de 1/2 weken. En af en toe een chocolaatje.

Originally posted by turkey744 View Post
    Hey, dit is mijn voedingsschema;

8:00 ; 2 boterhammen met plakjes kaas(of 2 omeletten)+ halve liter proteïne shake.
    12:00 ; nog 3/4 boterhammen, 2mandarijnen(of appels)
    3:00 ; verschillend, meestal wat vlees.(ik ben erg gek op vlees er komt dus wel aardig wat vlees binnen)
    6:00 ; rijst of soep, meestal 2/3 borden/kommen vol en met kip.
    8:00 ; een halve liter proteine shake
    10:00 ; verschillend, ligt eraan wat we in huis hebben, meestal wat we in de middag hebben gegeten, dit is ook aardig wat borden vol omdat ik dan net terug ben van fitness. Dit geld alleen op Ma/di/do/vr.
    En soms nog om 12:00 of later ook wat er maar te vinden valt.

2/3x in de week een pizza, of aardappels of een doner schotel, soms vervangt het mijn avondeten, mijn vader heeft zijn eigen restaurant, ongeveer 1/2x per week vervangt het mijn avondeten.

Soms wat chips, maximaal 1 zak van 200g ongeveer 1 x in de 1/2 weken. En af en toe een chocolaatje.

Lees de sticky`s maar eens. Dan zul je zien dat dit schema nergens over gaat.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
      Lees de sticky`s maar eens. Dan zul je zien dat dit schema nergens over gaat.
      Oh, waar hoort dit normaal? Of niet?

Comment

Ik zou graag willen weten, eet ik genoeg? Ik fitness al 3,5 jaar lang en wil een kuur nemen, zou het met deze schema perfect gaan? Of aanpassen?

Comment

Ik denk dat er qua voeding nog veel te behalen valt. Kuren wanneer je niet eens in staat bent een goed voedingsschema te maken en je daar aan te houden lijkt mij zeer onverstandig. Hoe lang je dan al traint zegt niet zo veel wanneer de voeding niet klopt.

Dus zoals ik al poste, maak eerst een fatsoenlijk schema in bijvoorbeeld Excel. Alleen dan is een goede beoordeling en beantwoording van jouw vraag mogelijk.

Comment

Ben erg nieuwsgierig wat je vet% is met dit voedingsschema......

Comment

Ik ben aardig droog, Weinig vet, maar wat zijn tips voor een goed schema?

Comment

Lees je eerst in over voeding. In BB is voeding zeer belangrijk, zonder goede voeding kom je er gewoon niet. Dus kennis van voeding is noodzakelijk.
                Begin bijvoorbeeld hier met lezen

Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Vul de excelsheet in en post die. Laat ook eens jouw lichaamssamenstelling bepalen, want "best wel droog" en "weinig vet" zegt niet zoveel. Meten is weten.

Comment

Bedankt, ik ga zo bezig met de sheet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X