Voedingsschema advies/hulp!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema advies/hulp!!

Mensen,

Jullie zullen wel denken 'heb je er weer eentje hoor die gespierder wilt worden!'

Ik train nu 6 maanden in de sportschool en je begint er eindelijk wat van te zien. Ik heb 2 maanden geleden (misschien tegen beter weten in) deze proteinpot gekocht: http://www.sportvoedingkopen.nl/Eiwitten. Ik fitness 3/4 x in de week op kracht. Na elke training neem ik een glas melk, wat brinta en yoghurt, een banaan en 3 maatscheppen van deze poeder, in de blender en klaar, opdrinken maar.

Nu heb ik wat serieuzer gezocht naar de eiwittenshakes etc, en ik lees dat je voeding veel belangrijker is dan zo'n shakje na de training. Ik ben totaal een leek op dit gebied, daarom vraag ik jullie hulp.

Het is de bedoeling dat ik tot augustus 3/4 x per week in de sportschool wil knallen, zodat ik er met de vakantie goed uitzie. Ik heb al wat rondgekeken op verschillende forums, maar ik zou graag een advies willen wat voeding betreft. Maar ik wil wel even duidelijk zijn: ik hoef niet een zeer strak schema, want ik weet van mezelf dat ik dat toch niet helemaal naleef, en de tijd er soms niet voor heb! Ik heb voor mezelf al een schema in grote lijnen ingevuld, kunnen jullie dit IN GROTE LIJNEN ook bekijken?!

20 jaar, 190 cm, 70,5 kg, vetpercentage 13,7%.
    Attached Files

We zijn hier zo'n beetje allemaal omdat we gespierder willen worden hoor!

Als je e.e.a. een beetje serieus aan wilt pakken zul je toch echt een voedingsschema in elkaar moeten zetten met Kcal en E/K/V verhouding gebaseerd op je behoefte.
    Er staat hier heel veel in de stickies en deze: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rtvoeding.html is ook erg handig.
    Lees alles even rustig door en vul daarna de excellsheet uit de stickies in. (met iets wat volgens jou klopt)

Ik denk dat de conclusie zal zijn dat je absoluut niet goed zit met je schema en het is me teveel moeite om alles uit te gaan leggen, zeker omdat je nog geen basiskennis hebt. Verdiep je er eerst in en plaats de excell, dan krijg je vanzelf feedback.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X