Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ze zijn stroperig gemaakt tijdens het productieproces. Niet vettig. Het zijn allemaal suikers. Heb de verhalen over de productie van dadels al een aantal keer gehoord tijdens mijn vakanties naar Noord-afrika en het midden-oosten.
Ze zijn stroperig gemaakt tijdens het productieproces. Niet vettig. Het zijn allemaal suikers. Heb de verhalen over de productie van dadels al een aantal keer gehoord tijdens mijn vakanties naar Noord-afrika en het midden-oosten.
Hoe wil je ze stroperig maken? Na het plukken ze insmeren met een of ander goedje?
Damn kerel, serieus? Als je ze in de supermarkt koopt, lijkt het me dat ze ok zijn....
Hoe wil je ze stroperig maken? Na het plukken ze insmeren met een of ander goedje?
Jij bent duidelijk geen verse dadels gewend. Een verse rijpe dadel is heel zacht en stroperig, die je in de supermarkt vindt zijn meestal hard en droog.
Het komt af en toe voor dat er kleine wormpjes in zitten, maar echt niet vaak. Ik heb in me leven echt veel dadels op en heb dit 1x meegemaakt.
Klopt...er is een groot verschil tussen verse dadels en dadels in de supermarkt. Verse dadels zijn van zichzelf stroperig. De dadels in westerse supermarkten zijn gedroogde dadels. Dat is makkelijker voor het transport blijkbaar. Althans, dat zeiden ze in marokko tegen me.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment