Dadels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ze zijn stroperig gemaakt tijdens het productieproces. Niet vettig. Het zijn allemaal suikers. Heb de verhalen over de productie van dadels al een aantal keer gehoord tijdens mijn vakanties naar Noord-afrika en het midden-oosten.
    Oohw op die manier, wist ik niet

Comment

Weet je het nu

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
        Maak het wel altijd open voor de zekerheid he voordat je het eet. kunnen kleine beestjes in zitten
        Damn kerel, serieus? Als je ze in de supermarkt koopt, lijkt het me dat ze ok zijn....

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Ze zijn stroperig gemaakt tijdens het productieproces. Niet vettig. Het zijn allemaal suikers. Heb de verhalen over de productie van dadels al een aantal keer gehoord tijdens mijn vakanties naar Noord-afrika en het midden-oosten.
        Hoe wil je ze stroperig maken? Na het plukken ze insmeren met een of ander goedje?
        Carpe Diem

Comment

Originally posted by rawa92 View Post
          Damn kerel, serieus? Als je ze in de supermarkt koopt, lijkt het me dat ze ok zijn....

Hoe wil je ze stroperig maken? Na het plukken ze insmeren met een of ander goedje?

Jij bent duidelijk geen verse dadels gewend. Een verse rijpe dadel is heel zacht en stroperig, die je in de supermarkt vindt zijn meestal hard en droog.
          Het komt af en toe voor dat er kleine wormpjes in zitten, maar echt niet vaak. Ik heb in me leven echt veel dadels op en heb dit 1x meegemaakt.
          Groeten

Comment

Klopt...er is een groot verschil tussen verse dadels en dadels in de supermarkt. Verse dadels zijn van zichzelf stroperig. De dadels in westerse supermarkten zijn gedroogde dadels. Dat is makkelijker voor het transport blijkbaar. Althans, dat zeiden ze in marokko tegen me.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X