Toevoeging water

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toevoeging water

Hallo,

Ik vroeg me af of er een goed product is met niet te veel suikers dat ik kan toevoegen aan water, dus dat het water nog beetje smaak heeft, want ik drink nu zo ongeveer 1.5L-2L per dag en ik vind dat er wel een beetje smaak aan mag zitten

Iemand ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

ben om eerlijk te zijn niet zon thee klant, hou meer van koffie, maar alleen vers gezet automaten koffie is vies, maar wat bedoel je met niet te sterke thee, niet zo vaak ondergedompeld ofso ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Een schijfje citroen of limoen maakt het lekker fris.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

citroensap. Een klein beetje is vaak al voldoende.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          Een schijfje citroen of limoen maakt het lekker fris.
          doe je dat dan uitpersen, of doe je gewoon een heel schijfje in je fles

Originally posted by erik1982 View Post
          citroensap. Een klein beetje is vaak al voldoende.
          je bedoelt zon citroen extract wat meestal in die gele kleine flesjes zit

Comment

De smaak van water verveeld jou? Apart, water drink je niet voor de smaak toch
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
              De smaak van water verveeld jou? Apart, water drink je niet voor de smaak toch
              Ja zo kan je het noemen ja de smaak verveeld me en idd water drink ik niet voor de smaak maar het zou leuk zijn als er een klein beetje smaak aanzit

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                doe je dat dan uitpersen, of doe je gewoon een heel schijfje in je fles
                Kan allebei, als je een heel schijfje in je fles doet, boen de schil dan wel eerst goed schoon met een borstel. Citrusfruit is vaak behandeld met een anti-schimmelmiddel.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ja zo kan je het noemen ja de smaak verveeld me en idd water drink ik niet voor de smaak maar het zou leuk zijn als er een klein beetje smaak aanzit
                  haha , hoe kun je water saai en niet lekker vinden .
                  schoner iets dan water bestaat niet .
                  Het zuivert je lichaam het beste.
                  Vind water heerlijk en drink gemiddeld 4 liter per dag, en in de zomer soms zelfs 5.
                  Heerlijk man, gewoon zuipen die handel

Comment

Ik zeg niet dat ik het niet lekker vind, opzich kan je het niet niet lekker vinden want er zit gaan smaak aan, en idd ik probeer meer te drinken wil ergens naar 3L gaan want ik merk wel ik voel me er veel beter bij, maar gewoon een fris smaakje kan geen kwaad kennen toch ??

Comment

Ik zeg niet dat ik het niet lekker vind, opzich kan je het niet niet lekker vinden want er zit gaan smaak aan, en idd ik probeer meer te drinken wil ergens naar 3L gaan want ik merk wel ik voel me er veel beter bij, maar gewoon een fris smaakje kan geen kwaad kennen toch ??
                      Nee kan geen kwaad. Je kan in de supermarkt fles sap halen , deze heb je maar 1 dop van nodig voor 2 glazen dus paar dopjes voor literfles voor de smaak .
                      Maar beperk het ivm suikers

Comment

Probeer toch eens witte thee. Deze thee kun je zelfs het beste zetten in koud water, dan blijven de meeste anti-oxidanten behouden. Je hangt gewoon een zakje in een literfles water in de avond, en in de ochtend kun je het zo meenemen. De witte thee van Lipton is echt goed te drinken, erg zacht van smaak, en het is nog goed voor je ook. Ik gebruik overigens een glazen fles, want water uit een plastic fles vind ik echt goor. Misschien heb jij dat ook, dat de smaak van het plastic je tegenstaat?

Ik ben water ook wel eens zat en de thee ook, en dan drink ik heet water. Ter afwisseling. In de winter neem ik ook wel heet water met een stukje gember er in en wat kaneel.

Comment

ja klopt ik drink water uit een plastic fles dus kan zijn dat het, het plastic is, ik zal morgen is een glas proberen. welke thee is dat ?? heet het ook gewoon witte thee ???

Comment

Slimpie siroop. geen suiker oid.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X