Graag advies met voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag advies met voedingsschema

Hallo mannen,

Graag wil ik weten of iemand kan controleren/adviseren of mijn voedingslijst goed is.
    Ik train 3x per week op Maandag, Woensdag en Zaterdag.
    Het doel is om te bulken en op een later tijdstip over paar maanden te gaan cutten.

Op dit moment gebruik ik (als aanvulling) vóór het trainen NO-Explode en na het trainen Cellmass (zie schema). Ook gebruik ik 3x per dag (2x tabletten) Nitrix.

Wellicht dat iemand me kan adviseren of het samengestelde lijstje goed is.
    Misschien dat ik meer fruit moet combineren maar andere variaties zijn ook welkom.

Alvast bedankt voor diegene die even voor me kijkt.
    Gr Diego

P.S. Zal de behoefte aan voeding, op rust dagen, even veel zijn?
    Attached Files

even verplaatst naar de juiste sectie

ik vermoed dat de jus dorange btje verkeerd staat.. 410 kcal uit 250ml geloof ik niet. zeker als je kijkt naar dat het 25 gram eiwitt en koolhydraten is *4 = 100 kcal. wat meer overeenkomt met mijn ervaring. dus - 600 kcal in je schema

(1) brinta wake up eruit. teveel suikers. leer maar normale brinta te eten drinken met een schep whey erin goed te doen
    (2) is prima
    savonds volle kwark eruit halen. whey ook heb je neits aan zijn snelle eiwitten. en dit vervangen door magere kwark. zitten ook een stuk minder vetten in.
    tevens de whey en weightganer savonds. neem gewoon wat nootjes je praat daar over 200 kcal 4 uur na je laatste maaltijd. man dan rammel je echt wel weer das amper 40 gram nootjes. tevens vertragen deze vette de opname van de BAK kwark die je s'avonds gaat nemen zodat je nog langer afgifte hebt.

Overigens die gezoute pinda's na dit zakje direct mee stoppen en ongezoute nemen. al dat zout is niet goed voor je.

Succes, =)

Comment

Graag advies met voedingsschema

Bedankt voor je reactie posseltje.
      Je had inderdaad gelijk, dus jus dorange had een verkeerde waarde, moest zijn 39 kcal.
      Volle kwark heb ik vervangen door magere kwark en de nootjes voortaan ongezout. Bedankt voor die tip.
      Ik begrijp dat je de de whey en weightganer savonds te weinig, maar ook niet goed omdat deze vetten de opname van de magere kwark vertragen.
      Weightgainer en whey dan eerder pakken? en wat bijv. rond 22:00 nemen wat de kwark van 22:30 ten goede komt?

Comment

Whey ken je het beste na je training gelijk pakken, die heb je namelijk hard nodig, aangezien je spieren eiwitten nodig hebben
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Je gewenste dagtotaal aan kcal is 3500 (regel 9). Echter, ijkende naar je dagtotaal op regel 97 zie ik dat je daar behoorlijk bovenuit schiet: je komt uit op 3786 kcal. Dat lijkt me iets teveel van het goede. Kijkende per categorie dan zie ik dat de hoeveelheid eiwitten in de buurt van je target komt. Echter, de hoeveelheid koolhydraten is veel lager dan target (293 versus 433 gram) en de hoeveelheid vetten is veel hoger dan target (132 versus 97 gram).
          Als ik jou was, en de reeds genoemde correcties heb doorgevoerd, zou ik nog eens kijken of het niet mogelijk is om dichter bij de target uit te komen.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Klopt,

Dit was inderdaad een verkeerde waarde de jus dorange had een verkeerde waarde, moest zijn 39 kcal.

Als tip van posseltje heb ik meegekregen:
            Volle kwark heb ik vervangen door magere kwark en de nootjes voortaan ongezout.

Nog wat vragen op staan:

Ik begrijp dat je de de whey en weightganer savonds te weinig is, maar ook niet goed omdat deze vetten de opname van de magere kwark vertragen?

Weightgainer en whey dan eerder pakken? en wat bijv. rond 22:00 nemen wat de kwark van 22:30 ten goede komt?

Het lijstje opnieuw toegevoegd met juiste waarden kloppen de verhoudingen nu wel? Vet, eiwit en koolhydraten..
            Attached Files

Comment

Dus je hebt nu je gewenste dagtotaal verlaagd van 3500 tot 3100 kcal (regel 9)?
              Ik vind nog steeds de hoeveelheid vetten (deze keer 138 gram) aan de hoge kant. Daar staat tegenover dat je minder koolhydraten eet dan je doel is.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X