Voedingsschema Amir

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema Amir

Hierbij post ik dan mijn voedingsschema zoals aangekondigd bij: ' even voorstellen '.

Het doel van mijn schema is bulken. Ik heb berekend dat ik bij ongeveer 3100 kcal mijn doel zal bereiken. Ik ben daar alleen niet zo heel zeker van. Is dat wel voldoende? Volgens de berekening op de excelsheets is mijn onderhoud op ongeveer 2700kcal. Zou ik misschien toch naar de 32/3300 moeten voor de zekerheid? of eerst maar even aanzien hoe dit gaat?

Ik zou ook graag willen weten hoe ik mijn voeding moet verdelen op niet-trainingsdagen... Moet ik dan gewoon hetzelfde nemen? of toch minder, aangezien ik dan niet train.

graag commentaar en/of advies.
    Attached Files

Lijnzaadolie eruit gooien en een lepel pindakaas nemen.
    Lijnzaadolie is slecht. Simpel. Lees maar op google geen zin dat te onderbouwen.
    Postworkout met tonijn en brood. Ik zou persoonlijk niet zoveel tonijn nemen op brood. Eerder wat kipfilet ofzo. Aangezien je een uur later ook je kwark neemt, dus je krijgt eiwitten zat binnen!

De rest is in mijn ogen prima.
    Last edited by Remi1979; 10-01-2012, 07:55.

Comment

Ziet er inderdaad goed uit, de hoeveelheid cal lijkt me prima.
      Op niet-trainingsdagen laat je de pre-WO en de post-WO gewoon weg en eet je verder volgens hetzelfde schema.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
        Lijnzaadolie eruit gooien en een lepel pindakaas nemen.
        Lijnzaadolie is slecht. Simpel. Lees maar op google geen zin dat te onderbouwen.
        Postworkout met tonijn en brood. Ik zou persoonlijk niet zoveel tonijn nemen op brood. Eerder wat kipfilet ofzo. Aangezien je een uur later ook je kwark neemt, dus je krijgt eiwitten zat binnen!

De rest is in mijn ogen prima.
        Hey,
        De reden dat ik tonijn heb staan is omdat ik meestal ERG honger heb na het trainen.. met alleen die kwark los ik dat probleem meestal niet snel op. Maar oké jij zegt kipfilet op brood.. kan ik misschien ook overwegen om dat te nemen ipv tonijn.
        Kan ik ipv lijnzaadolie ook gewoon omega capsules nemen?

thnkss

Comment

Dus op regel 9 zeg je dat je target 3100 kcal per dag is. Regels 10 tot en met 12 tonen de verdeling per categorie.
          Echter, als ik naar het dagtotaal kijk op regel 97 dan wijk je duidelijk af van je target. Met 3563 kcal per dag zit je ver boven je target van 3100. Het teveel wordt veroorzaakt door een teveel aan eiwitten: je target is 188 gram en je eet 281 gram per dag. Qua koolhydraten en vetten zit je behoorlijk dicht bij je target.
          Ik vind dit wat overdreven veel en zou proberen dichter bij je target uit te komen.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
            Dus op regel 9 zeg je dat je target 3100 kcal per dag is. Regels 10 tot en met 12 tonen de verdeling per categorie.
            Echter, als ik naar het dagtotaal kijk op regel 97 dan wijk je duidelijk af van je target. Met 3563 kcal per dag zit je ver boven je target van 3100. Het teveel wordt veroorzaakt door een teveel aan eiwitten: je target is 188 gram en je eet 281 gram per dag. Qua koolhydraten en vetten zit je behoorlijk dicht bij je target.
            Ik vind dit wat overdreven veel en zou proberen dichter bij je target uit te komen.
            Oke.. ja klopt dat is inderdaad wel aan de hoge kant.
            Ik ga het aanpassen, door mijn tonijn laat op de avond te schrappen.. en misschien de hoeveelheid kipfilet te verminderen.
            thanks

Comment

Oke dan ik heb het schema iets aangepast..
              Ik denk dat ik nu redelijk goed zit.. ook heb ik de verhoudingen iets veranderd..

graag jullie mening over mn nieuwe schema
              Attached Files

Comment

Dit ziet er inderdaad beter uit. Ik ben benieuwd of dit schema je inderdaad gaat opleveren wat je ervan hoopt.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X