ik weet het niet, advies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik weet het niet, advies?

ik ben zo'n 7-8 kg te zwaar..

Maar zal ik nu gaan afvallen ? of wachten tot m'n spieren er door komen zeg maar..
    aangezien ik 5x pweek fitness maar omdat dat niet zo snel gaat ?

suggesties?

sorry als t een domme vraag is.. maar heet niet voor niets snotaap^^

Keuze is aan jezelf, als jij vind je bent te zwaar/ te dik, moet je cutten, het is winter dus niemand ziet je lichaam, ik zou wachten tot April Mei en dan cutten.

Maar dat is mijn mening
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

ik zou mss de 5 dagen trainen opsplitsen in 3 dagen krachttraining en 2 dagen cardio en dan zal met de tijd alles wel zijn vorm krijgen.

Comment

Originally posted by jensou View Post
        ik zou mss de 5 dagen trainen opsplitsen in 3 dagen krachttraining en 2 dagen cardio en dan zal met de tijd alles wel zijn vorm krijgen.
        cardio heeft geen toegevoegde waarde als je voeding niet op orde is.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

je voeding is het belangrijkst als je wil afvallen.
          gezond eten niet te veel maar ook niet te weinig.

lees de stickys op deze site even door door wordt je stuk wijzer van.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

voeding i know, mijn vader heeft vroeger ook aan bodybuilding gedaan.. als die afslankpillen en troep wat er op de markt is is allemaal onzin , gewoon gezond en goed eten. en bewegen.

maar ik denk dat ik rond maart ofzo dan ga cutten ! thnx jullie reactie's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X