Goed voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed voedingsschema?

Dit is wat ik op een normale dag eet soms zijn de tijden van maaltijden niet precies maar dat kan niet anders, ik kom niet extreem aan ofzo en wil daarom jullie hulp graag,

Het avondeten verschilt, ben 17 woon nog thuis dus wat de pot schaft maar dit ong het avond eten.

Volgens mij gaan jullie zeggen dat ik te veel brood eet en dan moet vervangen maar voor wat?
    Er zijn vast veel op en aanmerkingen, maar die wil ik juist weten!?
    Attached Files
    What you put in you get out.

come on guys

Comment

ochtend brinta met whey.
      geen ham maar gewoon kipfilet
      en brood kan je vervangen voor rijst.
      jam en joyghurt drank moet je laten, drink gewoon melk.
      en neem cashewnoten bij je kwark voor je gaat slapen.

Comment

Originally posted by tinybite View Post
        ochtend brinta met whey.
        geen ham maar gewoon kipfilet
        jam en joyghurt drank moet je laten, drink gewoon melk..
        Waar is brinta zo goed voor eigenlijk? en de jam en yoghurt drank is voor de afwisseling anders drink ik 2 liter melk, lijkt me ook niet goed, vervangende optie??

Comment

brinta is goed en makkelijk havermout smorgens in beter alleen iets minder in gemak.

het zijn beide " langzame" koolhydraten dit samen met wat gezonde vetten (niet te veel natuurlijk smorgens zorgt voor langdurige energie.

Comment

Originally posted by daniel298 View Post
            brinta is goed en makkelijk havermout smorgens in beter alleen iets minder in gemak.

het zijn beide " langzame" koolhydraten dit samen met wat gezonde vetten (niet te veel natuurlijk smorgens zorgt voor langdurige energie.
            (x) geschikt
            ( ) ongeschikt
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
              Waar is brinta zo goed voor eigenlijk? en de jam en yoghurt drank is voor de afwisseling anders drink ik 2 liter melk, lijkt me ook niet goed, vervangende optie??
              wat is er mis met 2 liter melk ?

Comment

Je moet ook maar net die fructose uit 2l melk kunnen verdragen, zat mensen die dan meteen opblazen.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Je moet ook maar net die fructose uit 2l melk kunnen verdragen, zat mensen die dan meteen opblazen.
                  Bedoel je niet de lactose?
                  Train hard or go hormone

Comment

Ja :') klein foutje in alle haast :P
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Bedoel je niet de lactose?
                      Ik denk ook lactose inderdaad.

En overgrote deel van de blanke mensen bezitten het enzym lactase in hun darmen. Zwarte mensen en Aziaten bezitten dit enzym vaak niet of in sterk verminderde mate. Het gevolg van het gebrek of afwezigheid van dit enzym is dat het lactose niet word afgebroken in de darmen.
                      Dus zolang je geen lactose intolerantie hebt is melk geen probleem, mits je rekening houdt met de hoeveelheid koolhydraten.

En die rare onderzoeken over melk dat niet gezond zou zijn.......
                      Eerst maar eens kijken wie die onderzoeken financiert.

Comment

De ene week is melk goed voor je, de andere week slecht. Gewoon drinken! Doen we al honderden/duizenden jaren toch?!
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Volgens Arnie moeten we geen melk maar bier drinken

Melk drinken zie ik het probleem ook niet zo van maar om nou elke dag 2L te gaan drinken is wat veel als je 't mij vraagt.

Comment

Dus het is een aanrader om ipv 1 pak melk Whey te doen? Want k doe nog geen shakes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X