mijn start nieuwe voedingsschema, advies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    In de bulk is cardio geen must, al heeft het wel voordelen om 1-2 x per week wat cardio te doen.

Met mijn manier van voeding, kun je het beste cardio doen op een niet krachttrainingsdag. Je eet dan minder koolhydraten dus de vetverbranding ligt hoger.
    super, ook je vorige post!
    Kun je aub nog even meekijken naar dit schema wat ik net gemaakt heb?
    Het zal niet helemaal gelijk zijn qua verdeling maar dat is nogal lastig vind ik zelf!
    Wat vind je er van?
    Ik heb als target 3500 kcal ingevult, zo moet het geloof ik ook, maar weet dus mijn vetpercentage nog niet, als ik die weet word het preciezer lijkt me.

super thanks!!
    Attached Files

Comment

Nee dat gaat helaas niet. Door de week ga ik op bodynet met iPhone of iPad. Kan geen bestanden openen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Mmm, denk dat je nog hele kleine dingentjes kan veranderen.

Post workout met water, dan zou je die melk tussen de middag kunnen nemen want dan verhoog je die 224 kcal ...
        's Avonds pak ik zelf haast geen melk.
        Je zou trouwens nog omega 3 vetzuren kunnen toevoegen.
        Dextrose na de training 0,4 maal je totale lichaamsgewicht. (zal de rest het mee eens zijn..)

Je zou printscreen kunnen maken en toevoegen hier als afbeelding, als ik je zo hoor gaat het je vast en zeker lukken!
        Make it count!
        Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by VanKuip View Post
          Mmm, denk dat je nog hele kleine dingentjes kan veranderen.

Post workout met water, dan zou je die melk tussen de middag kunnen nemen want dan verhoog je die 224 kcal ...
          's Avonds pak ik zelf haast geen melk.
          Je zou trouwens nog omega 3 vetzuren kunnen toevoegen.
          Dextrose na de training 0,4 maal je totale lichaamsgewicht. (zal de rest het mee eens zijn..)

Je zou printscreen kunnen maken en toevoegen hier als afbeelding, als ik je zo hoor gaat het je vast en zeker lukken!
          Bedankt, goeie tip van die postworkout, dat vult ook wat minder, heb nu zo snel volle maag door die shake.
          Je bedoelt printscreen van die excelsheet?
          Dan moet dat in 2 delen lijkt me aangezien ik moet scrollen?

trouwens, het valt me soms op dat ik erg snel bleek word en weinig energie heb rond het midden van de training? :S
          dit is toch gek want ik moet als het goed is nu toch echt genoeg koolhydraten nemen?
          Of kan dit te maken hebben met het feit dat ik nu ineens zwaarder train vergeleken met eerst?
          Kan een mindere nachtrust hier mee te maken hebben?

ik pak meestal met alles 3/4 setjes van 12 met max gewicht.
          dit is toch gewoon goed?
          Last edited by addicted2grow; 19-01-2012, 12:29.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            Nee dat gaat helaas niet. Door de week ga ik op bodynet met iPhone of iPad. Kan geen bestanden openen.
            dus je kunt mn schema niet checken?
            heb nu namelijk die 3500 ingevuld als target, daar kwam idd gemiddelt 400 gr kh uit 250 gr ei en iets in de 90 gr vetten.
            heb alles verdeelt en het verschil met mn target is nu bij eiwitten 0 vetten 0 alleen 6 koolhydraten te veel xd

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
              hierbij de excel sheet toegevoegd, N.O. Explode en Night protein kon ik niet invullen
              Kan je zelf invullen bij calorietabel
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                Kan je zelf invullen bij calorietabel
                oja ik zie het dankje, ga er mee bezig!

Comment

ps. wel nog even het bereik van de tabel aanpassen anders werken de formules niet. (hoop dat je handig bent met excel?)

Comment

ps. wel nog even het bereik van de tabel aanpassen anders werken de formules niet. (hoop dat je handig bent met excel?)
                    is mn eerste keer eerlijk gezegd, dus nee niet echt :x

Comment

Ok... ik heb excel 2007. Daar ga je in tabblad calorietabel staan, kies in je werkbalk bovenin 'formules'.
                      Daarna kies je het plaatje 'namen beheren'. Dan kies je 'tabel'. ALs je erop gaat staan kan je bewerken.
                      Dan maak je in de onderste regel van het laatste getal (970 geloof ik) bijvoorbeeld 1000 ofzo. Dat is dan de laatste regel waar de formule gegevens uit haalt.

Succes!

Comment

Ok... ik heb excel 2007. Daar ga je in tabblad calorietabel staan, kies in je werkbalk bovenin 'formules'.
                        Daarna kies je het plaatje 'namen beheren'. Dan kies je 'tabel'. ALs je erop gaat staan kan je bewerken.
                        Dan maak je in de onderste regel van het laatste getal (970 geloof ik) bijvoorbeeld 1000 ofzo. Dat is dan de laatste regel waar de formule gegevens uit haalt.

Succes!
                        gedaan alles ingevuld maar hij geeft de voedingswaarde niet weer in mn schema?
                        Hij slaat ze wel op.

Comment

heb je helemaal onderin de lijst gekeken? Daar staan ze dan want de nieuwe producten zijn niet gesorteerd op alfabet.

Comment

heb je helemaal onderin de lijst gekeken? Daar staan ze dan want de nieuwe producten zijn niet gesorteerd op alfabet.
                            ja daar staan ze inderdaad, maar als ik ze in mn voedingsschema aanklik komen de eiwitten koolhydraten en vetten niet tevoorschijn terwijl ik die wel heb in gevuld in de calorietabel.
                            nu kan ik dit wel zelf doen maar hoort dit nu niet automatisch te gaan?

edit: nightprotein vult ie wel zelfstandig in maar N.O. niet? xd
                            zit ook bijna niks in maar alsnog..
                            Last edited by addicted2grow; 19-01-2012, 14:07.

Comment

ik pm je wel ff

Comment

zo gelukt danzij Danielle80!

Wil hem posten dmv de sheet maar hoe maak ik een printscreen van het totaalplaatje?
                                dus niet in delen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X