bulk-schema Richard !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zit eigenlijk met een soortgelijk schema, ben verder 1,86 meter en 89 kilo.
    weet mn vet% niet precies maar ik moet volgens de excelsheet rond de 300 gram koolhydraten zitten als ik dit % niet wist.
    de meeste koolhydraten zitten bij mij ook in mn ontbijt, maar het valt mij op dat ik wel vetter ben geworden omdat ik nu meer dan 400 carbs per dag eet.
    zit in de bulk en doe overigens geen cardio.
    maar als ik dit nu lees begrijp ik dat meer koolhydraten, helemaal savonds, niks uitmaakt?
    daar word toch juist flink op 'afgekeurd'?
    ik eet het liefst wel 1,5 uur na mijn pwo shake een maaltijd met iets van 75/100 gr rijst, kip en portie groenten maar of dit qua koolhydraten goed is is mij altijd afgeraden.

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
      weet mn vet% niet precies maar ik moet volgens de excelsheet rond de 300 gram koolhydraten zitten als ik dit % niet wist.
      de meeste koolhydraten zitten bij mij ook in mn ontbijt, maar het valt mij op dat ik wel vetter ben geworden omdat ik nu meer dan 400 carbs per dag eet.
      maar als ik dit nu lees begrijp ik dat meer koolhydraten, helemaal savonds, niks uitmaakt?
      ik eet het liefst wel 1,5 uur na mijn pwo shake een maaltijd met iets van 75/100 gr rijst, kip en portie groenten maar of dit qua koolhydraten goed is is mij altijd afgeraden.

volgens mij bedoelt dyno dat het niet uitmaakt dat je zo laat nog carbs pakt omdat je ook laat in de avond traind.

de carbs worden dus allemaal gebruikt voor glycogeen herstel.
      If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
        je eet wellicht verdeeld over de dag teveel kcal en of koolhydraten. Als je goed leest, geef ik aan dat hij overdag een deel van de kcal/carbs moet schrappen, en deze toe moet voegen aan zijn pwo maaltijd. Hij eet dus niet meer, alleen een andere verdeling over de dag. (en als de totale kcal en ekv verdeling goed zijn afgestemd op verbruik, dan is dit dus gewoon goed).

Jouw totale kcal inname en ekv zijn wellicht niet goed afgestemd op je verbruik.
        Als ik jouw tekst lees, snap ik waarom jij vetter wordt. en dat heeft niets te maken met de koolhydraten die je na je workout neemt, maar met het totaalplaatje (teveel kcal, teveel koolhydraten).
        Last edited by dynobet; 17-01-2012, 14:02.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          je eet wellicht verdeeld over de dag teveel kcal en of koolhydraten. Als je goed leest, geef ik aan dat hij overdag een deel van de kcal/carbs moet schrappen, en deze toe moet voegen aan zijn pwo maaltijd. Hij eet dus niet meer, alleen een andere verdeling over de dag. (en als de totale kcal en ekv verdeling goed zijn afgestemd op verbruik, dan is dit dus gewoon goed).

Jouw totale kcal inname en ekv zijn wellicht niet goed afgestemd op je verbruik.
          Als ik jouw tekst lees, snap ik waarom jij vetter wordt. en dat heeft niets te maken met de koolhydraten die je na je workout neemt, maar met het totaalplaatje (teveel kcal, teveel koolhydraten).
          misschien dat je mij ook info kunt geven dan? http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ma-advies.html

ik wil me echt 110% inzetten maar heb wel de juiste voeding nodig..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X