Zoveel... hoofdzakelijk kwark met havermout, vis en noten
Waar bestaat je voeding voornamelijk uit?
Collapse
X
-
Hoezo wordt er nou weer gereageerd met 'dit soort topics snap ik niet?' Wat is hier mis mee? Ik wou gewoon weten wat jullie voornamelijk nuttigen, om te kijken wat je een xtje kan gebruiken om iets op te vullen of voor afwisseling te zorgen.. bedankt voor de mensen die wel normaal reageren, daar kunnen we WEL wat mee..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
havermout
gebroken lijnzaad
pindakaas
tonijn
rijst
kip
walnoten
eieren
casseine
whey
multivit
6x visolie
1x vit d
85% chocola op trainingsdagen
maizena en dextro (rond de training)
groente
banaan
tomaat
olijfolie
boter
(geen melk en kwark dus)sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostMeneer dynobet heeft ook heel ander salaris, dat weet meteen heel bodynet nu.
Ik heb ook lang voor 30-40 euro per week boodschappen gedaan ( havermout Brinta melk kipfilet pinda's rijst kwark groenten). Maar dan krijg je ook dat te eten waar je voor betaald. sinds enige tijd kies ik er bewust voor om gezond, maar vooral ook lekker te eten. Dit is iets duurder (70-80 euro per week). Dat betekent dat ik minder geld overhoud voor andere dingen.
Ik eet overigens niet je dag vlees of vis. Maarja ik heb liever 2-3x in de week goed vlees als 7x per week troep.
Ps was de 86% chocolade op los carb dagen vergeten. Plus dextrose en tonijn.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Aha nou om je een idee te geven. Wat ik elke dag wel eet, is een smoothie of pap.
Denk aan:
smoothie magere lactosevrije melk met banaan en kers (diepvries)
smoothie magere lactosevrije melk met mango en framboos (diepvries)
custardpudding van glutenvrije maiscustard en magere lactosevrije melk
havermoutpap van havermout en amandelmelk
rijstepap van zilvervliesrijst, vanillestokje, eidooiers en rijstemelk
Soms doe ik daar gedroogde vruchten in, soms niet. Bij mijn noten eet ik graag iets van fruit of groente. Zoals pinda met wortel, walnoot met banaan, cashew met komkommer, amandel met cranberry, peer met zonnebloempitten.
Ook eet ik vaak salades in de middag, vandaag bijvoorbeeld bietjes met tuinkers (zelfgekweekt), walnoten en feta, dressing van citroensap-olijfolie. Gisteren bijvoorbeeld gare kip (van kipdijfilet) met kerrie-mayo-yoghurtdressing en knolselderijreepjes. Deze week ook een keer doperwtjes met gekookte eieren, een keer avocado-tomaat-garnalen en een keer tonijn-prei-witte bonen. Mmm van mijn lunch maak ik wel een feestje.
En vanavond rauwe zuurkool met een beetje stamppot zuurkool en zalmfilet met sesamzaad uit de oven. Ha ik krijg al honger!
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostAha nou om je een idee te geven. Wat ik elke dag wel eet, is een smoothie of pap.
Denk aan:
smoothie magere lactosevrije melk met banaan en kers (diepvries)
smoothie magere lactosevrije melk met mango en framboos (diepvries)
custardpudding van glutenvrije maiscustard en magere lactosevrije melk
havermoutpap van havermout en amandelmelk
rijstepap van zilvervliesrijst, vanillestokje, eidooiers en rijstemelk
Soms doe ik daar gedroogde vruchten in, soms niet. Bij mijn noten eet ik graag iets van fruit of groente. Zoals pinda met wortel, walnoot met banaan, cashew met komkommer, amandel met cranberry, peer met zonnebloempitten.
Ook eet ik vaak salades in de middag, vandaag bijvoorbeeld bietjes met tuinkers (zelfgekweekt), walnoten en feta, dressing van citroensap-olijfolie. Gisteren bijvoorbeeld gare kip (van kipdijfilet) met kerrie-mayo-yoghurtdressing en knolselderijreepjes. Deze week ook een keer doperwtjes met gekookte eieren, een keer avocado-tomaat-garnalen en een keer tonijn-prei-witte bonen. Mmm van mijn lunch maak ik wel een feestje.
En vanavond rauwe zuurkool met een beetje stamppot zuurkool en zalmfilet met sesamzaad uit de oven. Ha ik krijg al honger!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Maizena past bij velen ook in het lijstje denk ik.
Ik zie toch al wat producten voorbij komen die ik al een tijdje niet gegeten heb maar ik eigenlijk wel regelmatig zou moeten eten : tonijn, koolvis, rijst, kalkoenfilet en rood vlees.
Toch niet zo'n verkeerd topic.
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostMaizena past bij velen ook in het lijstje denk ik.
Ik zie toch al wat producten voorbij komen die ik al een tijdje niet gegeten heb maar ik eigenlijk wel regelmatig zou moeten eten : tonijn, koolvis, rijst, kalkoenfilet en rood vlees.
Toch niet zo'n verkeerd topic.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment