Ervoor willen gaan, maar...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[QUOTE=Mrloaded;921818]
    Originally posted by Oldtimer View Post

Okee thanks!! Ik ga weer even kijken hoe ik dit in een schemaatje krijg

Ja maar ik wil "natuurlijk" in de zomer er ook beetje in vorm uitzien, en omdat ik helemaal nieuw ben in het eten patroon en aankomen en weer afvallen, heb ik geen idee hoelang dit zal duren, ik zie het als, in de winter flink aankomen, en in zomer vet kwijt raken, alleen ben ik bijna aan het eind van de winter zal maar zeggen, begonnen, en toch droog zijn in zomer.. met mijn 0,0 ervaring zal ik uit moeten vinden hoelang dit voor mij gaat duren, en ervaring hiermee krijgen
    Vergeet het droog zijn in de zomer maar...als je het voor de chickies doet. Kan je beter nu al stoppen, dit is 0,0 motivatie.

Gewoon langzaam doorbulken en niet gaan droogtrainen.

Comment

[quote=talalelh15;921820]
      Originally posted by Mrloaded View Post

Vergeet het droog zijn in de zomer maar...als je het voor de chickies doet. Kan je beter nu al stoppen, dit is 0,0 motivatie.

Gewoon langzaam doorbulken en niet gaan droogtrainen.
      Voor chickies is het niet heb bijna 3 jaar vaste relatie en behoefte aan aandacht van andere meisjes heb ik niet. Gaat me meer om dat ik me goed in me vel voel zitten en niet hoeven te schamen voor een buikje ofzo.
      Complimentjes zijn altijd leuk, maar aandacht is het me niet om te doen.
      Maar sinds dat ik zoiezo al fitnes, ook al was het eerst niet fanatiek, zit ik beter in mijn vel, iets wat voor mij zeker 1 van de grootste motivaties is

Comment

Ik volg nu ruim een week mijn voedingsschema, heb nog aantal dingen aangepast. Ik eet nu dus bijvoorbeeld 50gr havermout 400ml melk schepje whey en een banaantje, naja hier maak ik shake van en drink dit op. Probeer als lunch inplaats van brood, rijst met kip te eten. Maar in de avond zit ik nu beetje met een "dilemma" want ik kan niet elke dag maar rijst eten dit, omdat je afwisselend moet eten en omdat het anders gewoon wel keer je neus uit gaat komen. Nu kan ik dan bijvoorbeeld pasta gaan eten, maar in pasta zitten meer vetten dan in een maaltijd van rijst... Heeft iemand ideeën die een beetje op de rijst lijken qua voedingswaarden maar toch anders?

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
          Ik volg nu ruim een week mijn voedingsschema, heb nog aantal dingen aangepast. Ik eet nu dus bijvoorbeeld 50gr havermout 400ml melk schepje whey en een banaantje, naja hier maak ik shake van en drink dit op. Probeer als lunch inplaats van brood, rijst met kip te eten. Maar in de avond zit ik nu beetje met een "dilemma" want ik kan niet elke dag maar rijst eten dit, omdat je afwisselend moet eten en omdat het anders gewoon wel keer je neus uit gaat komen. Nu kan ik dan bijvoorbeeld pasta gaan eten, maar in pasta zitten meer vetten dan in een maaltijd van rijst... Heeft iemand ideeën die een beetje op de rijst lijken qua voedingswaarden maar toch anders?
          Ik zou er niet zon probleem van maken, je kan volkoren pasta ook gewoon in je schema verwerken hoor. Hou dan wel even rekening met de andere voedingswaardes zodat je macronutrienten gewoon goed uitkomen. Voor de meeste mensen wordt meer variatie alleen onoverzichtelijker en dus moeilijker vol te houden omdat ze dan verschillende schema moeten bijhouden dag in dag uit. 1 schema leer je zo uit je hoofd en is makkelijker te automatiseren zeg maar. Kortom, pasta kan gewoon wel.
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Ik zou er niet zon probleem van maken, je kan volkoren pasta ook gewoon in je schema verwerken hoor. Hou dan wel even rekening met de andere voedingswaardes zodat je macronutrienten gewoon goed uitkomen. Voor de meeste mensen wordt meer variatie alleen onoverzichtelijker en dus moeilijker vol te houden omdat ze dan verschillende schema moeten bijhouden dag in dag uit. 1 schema leer je zo uit je hoofd en is makkelijker te automatiseren zeg maar. Kortom, pasta kan gewoon wel.
            Dus eigenlijk moet je gewoon in grote richtlijnen je schema aanhouden, maar gewoon dingen af toe anders nemen zolang het maar wel flinke hoeveelheid is, ( in bulk dan natuurlijk ) dus ook bijvoorbeeld lekker een stuk zalm inplaats van je kip en dan niet druk maken over wat je nu meer of minder binnen hebt gekregen als normaal gesproken? Dit maakt het een stuk "makkelijker".

Comment

Ik heb alleen mijn ontbijt vast staan, voor de rest kijk ik waar ik zin in heb en pas dat ik mijn schema. Dat is soms pasta + kip en groente, aardappelen + vis + groente, rijst + kip + groente of iets anders

Het is iets meer werk dan een vast voedingsschema, maar je hebt wel leuke afwisseling.

Comment

Oker dankje voor je reactie, ik ga kijken wat beste is voor mij persoonlijk. Misschien als ik wat meer ervaring heb met de voedings waardes enzo dat het ook al wat makkelijker gaat. Zit nu vooral nog veel van wanneer ik 1 maaltijd verander dat dit invloed heeft op je gehele dag eigenlijk..
                Maar! Waar een wil is, is een weg!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X