Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heeft wel met de lichaamstype te maken een ecto zal zich helemaal vol moeten vreten om wat spiermassa te willen winnen.En bij een ecto is het aangekomen vet er zo af..
    Bij een mes is dat al veel anders ik denk dat die niet teveel vet moet aankomen omdat het er toch wat moeilijker afgaat..
    Een endo moet helemaal niet bulken wat die zetten heel snel aan to vet, en krijgen het er heel moeilijk af..

grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Daar kan ik me wel in vinden.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb neit echt heel veel verstand ervan maar ik vind bulken ook geen goed idee, want net zoals mr c zegt wat er niet aankomt hoeft er ook niet af

gewoon doorzetten dan komt ut vanzelf teminste bij mij wel
        beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 26 2004,12:22)]Vind dat sommige maaltijden wel erg dicht op elkaar zitten, je doet er waarschijnlijk beter aan om alle maaltijden op gelijke intervallen te nemen. Ongeveer om de 2,5 uur bijvoorbeeld, waarbij je dan sommige maaltijden wat groter maakt uiteraard.
          Rijst zo laat nog is ook een minder goed idee, behoorlijk wat koolhydraten. Zou bij de laatste maaltijd zo min mogelijk koolhydraten nemen, liever wat meer eiwitten.
          Heb je trouwens de totalen al uitgerekend en dan uiteraard ook je behoefte?  
          Heb mijn Kcal behoefte proberen uit te reken maar kweet niet of ik het goed heb gedaan. Zo heb ik het berekent:

66.5+(13.75 x 86) + (5.5003 x1.89) - (6.775 x27) = 182.925 x 1.8 = 329.265

Deze formule heeft Harold gepost. (Kcal behoefte). Heb ik het juist berekend??

Greetingz Kroesuway

Comment

Tenzij je ergens een komma ofzo verkeerd hebt staan klopt de uitslag uiteraard niet...
            Op 329 Kcal kan een kip misschien net leven, 3292 zou wellicht kunnen.
            Zet er anders even bij waar de getallen voor staan is wat makkelijker nagaan waar de fout zit dan. De sticky van Harold is trouwens een goede dus daarmee zou je eruit moeten komen.

Heb je ook de totalen van je geplaatste voedingsschema uitgerekend?

Comment

ik denk ook wel dat er een kommatje verkeerd staat..
              Als je snel wilt uitrekenen wat je eet kan je bij links de eetmeter downloaden is erg makkelijk..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 26 2004,19:13)]Tenzij je ergens een komma ofzo verkeerd hebt staan klopt de uitslag uiteraard niet...
                Op 329 Kcal kan een kip misschien net leven, 3292 zou wellicht kunnen.
                Zet er anders even bij waar de getallen voor staan is wat makkelijker nagaan waar de fout zit dan. De sticky van Harold is trouwens een goede dus daarmee zou je eruit moeten komen.

Heb je ook de totalen van je geplaatste voedingsschema uitgerekend?
                ik denk dat er niet een koma fout staat maar als je goed leest moet je nog een x vermenigvuldigen met een factor

vul deze post van axor maar is in die is redelijk goed

linky
                Who's the Chef

Comment

Ok ff opnieuw dan die formule:

66.5 x (13.75 x 86 mijn gewicht) + (5.003 x 1.89 mijn lengte) - (6.775 x 27 mijn leeftijd) = x 1.8 (als je regelmatig traint) = ?? waar komen julie op uit?

Comment

Oké dan, de formule is alsvolgt:

66.5 + (13.75 x 86 = 1182,5) + (5.003 x 189 = 945.567) - (6.775 x 27 = 182.925) = 2011.642 x 1.8 = 3621 Kcal

De eerste is een plus ipv van maal teken en je lengte neem je in centimeters, zonder komma dus.
                    Dan kom je hierop uit en dat kan heel aardig kloppen.
                    Nu nog ff uitrekenen hoe het met je eetschema zit...  

Comment

Mag je vast zelf doen..

Greets...

Comment

Dat lijkt me duidelijk, ik heb niet zo'n goddelijk salaris als de modjes hier op het board anders zou ik het wellicht nog wel doen...    

Comment

Nou goddelijk.... is nog geen 2x modaal hoor...

Denk dat hij hier al mee geholpen is..

Greets...

Comment

Had dit topic nog niet gezien, zal ook even mijn gedacht zeggen, bulken tja, ik heb het een heel jaar gedaan, en heb er zeker de gains mee behaald, tot nu toe 30kilo op drie jaar vindt ik persoonlijk niet slecht, maar ja daar gaat het nu niet over, persoonlijk zou ik nooit nog bulken, nu in de winterperiode die eraan komt ga ik iets boven mijn basisbehoefte als ik vindt dat ik vetter word ga ik terug deze terugschroeven.

De uitpuilende buik, ik weet er alles van, ik heb wel het voordeel dat mijn buikspieren zichtbaar blijven ook al puilt mijn buik uit, ik had het daar psygologisch ook moeilijk mee zeker als ik een iets spannender t shirt aan deed

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 26 2004,22:17)]Oké dan, de formule is alsvolgt:

66.5 + (13.75 x 86 = 1182,5) + (5.003 x 189 = 945.567) - (6.775 x 27 = 182.925) = 2011.642 x 1.8 = 3621 Kcal

De eerste is een plus ipv van maal teken en je lengte neem je in centimeters, zonder komma dus.
                              Dan kom je hierop uit en dat kan heel aardig kloppen.
                              Nu nog ff uitrekenen hoe het met je eetschema zit...  
                              Miss S bedankt voor de moeite! Heb nog de eetmeter gedownload van Harold. Goed programma, daar kwam mijn Kcal uit op 3478. Heb ingevuld wat ik per dag eet. Daar kwam uit dat ik per dag uitkom op Kcal 5005.
                              Greetingz Kroesuway

Comment

Dat is wel erg veel, ik zou wat lager gaan zitten net boven de 3600kcal...De verhoudingen van koolhydraten eiwitten en vetten zou je rond de 55%/25%20% houden, maar dat is ook even kijken wat het beste uitpakt voor jou..

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X