eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eetschema

Hallo iedereen progress hier!
    een vriend vroeg me of ik voor hem een eetschema kon maken en dat heb ik dan ook maar gedaan. NU zou ik graag jullie mening hier over hebben voor ik het hem geef.
    Alvast bedankt voor jullie mening...
    Attached Files

Originally posted by progress View Post
    Hallo iedereen progress hier!
    een vriend vroeg me of ik voor hem een eetschema kon maken en dat heb ik dan ook maar gedaan. NU zou ik graag jullie mening hier over hebben voor ik het hem geef.
    Alvast bedankt voor jullie mening...

kom kom waar blijven die reacties

Comment

?????

Comment

Ten eerste Wat zijn je doelen? geeft betere indicatie om tips te geven.
        - lijkt me sterk dat je 20 gram pindakaas op 3/4 boterhammen smeert is beetje weinig
        1 boterham ca 25-30 gram.
        - voor het slapen gaan bak kwark naar binnenwerken ipv van boterhammen -->want kwark is langzame eiwitten die je nodig hebt in je slaap.

Voor de duidelijkheid je zit nu onder je onderhoudsbehoefte.
        Als je nu bijv. aan het bulken bent klopt dit dus niet echt...

Kijk er nog eens kritisch en ga de voedingswaarden nog even voorbij om alles te checken.
        Als we de doelen weten kunnen we meer zeggen..
        What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
          Ten eerste Wat zijn je doelen? geeft betere indicatie om tips te geven.
          - lijkt me sterk dat je 20 gram pindakaas op 3/4 boterhammen smeert is beetje weinig
          1 boterham ca 25-30 gram.
          - voor het slapen gaan bak kwark naar binnenwerken ipv van boterhammen -->want kwark is langzame eiwitten die je nodig hebt in je slaap.

Voor de duidelijkheid je zit nu onder je onderhoudsbehoefte.
          Als je nu bijv. aan het bulken bent klopt dit dus niet echt...

Kijk er nog eens kritisch en ga de voedingswaarden nog even voorbij om alles te checken.
          Als we de doelen weten kunnen we meer zeggen..

oke dank je voor je reactie heb hier en daar wat aan gepast.
          ik ben redelijk smal gebouwd dus hoop door te fitnessen en dit eetschema een pak uit te zetten. Mijn bedoeling is dus om te bulken tot ongeveer 75kg en daarnaa er een cut in te gooin tot 70-72kg om droog te staan. Wil dus met het bulken niet vervetten gwn bij komen...
          Als er nog meer informatie nodig is shoot
          Attached Files

Comment

hup hup!! kom maar op met jullie comentaar

Comment

Je eet veel brood, misschien kan je bijvoorbeeld havermout / brinta in ochtend nemen?
              En als avond eten misschien wat rijst? Verder zou ik persoonlijk wat eiwitten minderen aangezien je aardig wat hoger zit met je eiwitten.

Even voor verduidelijking.... is het nou voor jezelf of voor een vriend van jou?

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
                Je eet veel brood, misschien kan je bijvoorbeeld havermout / brinta in ochtend nemen?
                En als avond eten misschien wat rijst? Verder zou ik persoonlijk wat eiwitten minderen aangezien je aardig wat hoger zit met je eiwitten.

Even voor verduidelijking.... is het nou voor jezelf of voor een vriend van jou?
                voor een vriend maar hij was gistern bij me en zat even op mijn account om de reacties te bekijken

Comment

oke dank je voor je reactie heb hier en daar wat aan gepast.
                  ik ben redelijk smal gebouwd dus hoop door te fitnessen en dit eetschema een pak uit te zetten. Mijn bedoeling is dus om te bulken tot ongeveer 75kg en daarnaa er een cut in te gooin tot 70-72kg om droog te staan. Wil dus met het bulken niet vervetten gwn bij komen...
                  Als er nog meer informatie nodig is shoot
                  Ik zou de hoeveelheid eiwitten bij het ontbijt wat verhogen. Bijvoorbeeld een eitje erbij, of wat whey erbij. Kennelijk ben je een fan van rijstwafels? Je eet er behoorlijk van, iedere dag. Zijn ze zo erg lekker?
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    Ik zou de hoeveelheid eiwitten bij het ontbijt wat verhogen. Bijvoorbeeld een eitje erbij, of wat whey erbij. Kennelijk ben je een fan van rijstwafels? Je eet er behoorlijk van, iedere dag. Zijn ze zo erg lekker?

ja, ik eet ze wel erg graag. Was er zelf van verschoten dat ze zo gezond waren.
                    merci voor de tip over m'n eiwitn bij het ontbijt.

Comment

Rijstwafels gezond? Kan je dat uitleggen?
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                        Rijstwafels gezond? Kan je dat uitleggen?
                        omdat er geen vet in zit
                        kuj jij dan uitleggen waarom ze ongezond zouden zijn ?

Comment

omdat er geen vet in zit
                          kuj jij dan uitleggen waarom ze ongezond zouden zijn ?
                          Er zit wel vet in, niet veel, maar nog altijd meer dan in gewone gekookte zilvervliesrijst. Er zit enorm veel zout in.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                            Er zit wel vet in, niet veel, maar nog altijd meer dan in gewone gekookte zilvervliesrijst. Er zit enorm veel zout in.
                            volgens de excel sheet meter zit er in 1 rijstwafel 8% eiwitn 92% koolhydraten 0% vet= 26kcal
                            lijkt me niet slecht?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                              niet als je zoutloze rijstwafels koopt
                              die van ekoplaza zijn zoutloos en er zit niet meer vet in dan in gewone zilvervliesrijst.

trouwens in gewone rijstwafels zit ook niet veel zout.
                              als je zout wilt beperken zou ik dat in andere voedingsmiddelen zoeken.
                              Last edited by maar7en8; 26-02-2012, 20:57.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X