Boter/Margarine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat vind men hier van zonnebloemolie?

Comment

Voor alle olie geldt: Koudgeperst is goed.
      De zonnebloemolie die je in de winkel koopt is niet koudgeperst. Wmb dus rommel.
      createmybody.net

Comment

Hmm iemand enig idee waar ik kokosolie extra vierge kan kopen?
        Ik las dat dit zich in een vaste vorm bevindt en ook wel kokosboter wordt genoemd. Ik zou dit graag kopen, maar ik kan in mijn omgeving niet zo snel een winkel vinden..
        "Straight outta gym"

Comment

Heb je geen Indische of Surinaamse toko in de buurt zitten? Die moeten dat wel hebben.
          SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

Of natuurwinkel/biowinkel.

Comment

Kan alleen maar een soort van kruidvat in mijn buurt vinden waar je voor 500ml zo'n 7 euro moet betalen is niet goedkoop..
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Kan alleen maar een soort van kruidvat in mijn buurt vinden waar je voor 500ml zo'n 7 euro moet betalen is niet goedkoop..
                gebruik jij 100ml per dag dan?
                ik gebruik elke avond maar 3 ml hoor.het

het is nou eenmaal wat duurder dan olijfolie.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  gebruik jij 100ml per dag dan?
                  ik gebruik elke avond maar 3 ml hoor.het

het is nou eenmaal wat duurder dan olijfolie.
                  Weet niet ik zit momenteel niet zo hoog in vetten 60g-90g per dag, normaal eet ik zo'n 50-60g pindakaas, die wil ik dan gaan vervangen door kokosolie .
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Hmm iemand enig idee waar ik kokosolie extra vierge kan kopen?
                    Ik las dat dit zich in een vaste vorm bevindt en ook wel kokosboter wordt genoemd. Ik zou dit graag kopen, maar ik kan in mijn omgeving niet zo snel een winkel vinden..
                    Bij ons in Almere heeft de C1000 het ook in zijn assorti, is hiermee nog goedkoper ook als bij de toko's.....
                    Maar het is gewoon kokosolie, die extra vierge kan je weglaten.....Je moet het blanco potje van 500 ml hebben met witte deksel en blauw etiket, die is reuk en smaakloos.
                    Last edited by okidoki71; 02-03-2012, 07:31.
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                      Bij ons in Almere heeft de C1000 het ook in zijn assorti, is hiermee nog goedkoper ook als bij de toko's.....
                      Maar het is gewoon kokosolie, die extra vierge kan je weglaten.....Je moet het blanco potje van 500 ml hebben met witte deksel en blauw etiket, die is reuk en smaakloos.
                      Ik las dat echte kokosolie bij kamertemperatuur zich in de vaste vorm bevindt en dus niet vloeibaar hoort te zijn en als het wel vloeibaar zou zijn bij een temperatuur onder de 25 graden Celsius dat het niet de "gezonde" kokosolie zou zijn.. En dat die extra vierge de enige juiste zou zijn..
                      "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X