Botsing in voedingsschema avondeten/gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Botsing in voedingsschema avondeten/gainer

Ik zit met een vraag. Voorheen trainde ik altijd in de ochtend of middag en nam altijd als aanvulling op mijn normale voeding een gainer. Dit ging nooit ten koste van mijn normale voeding. Nu loop ik stage en ga ik altijd van 6 tot half 8 sporten, dan ga ik daarna gelijk avondeten. Wanneer is het nou slim om die gainer te nemen aangezien ik nu gelijk na het trainen een maaltijd heb staan. Ik zou hem rond 10 uur kunnen nemen maar weet niet of dat slim is ivm koolhydraten voor het slapen?

Alvast bedankt!
    20jr 1,92m 85,2kg 11,3%

DL: 6x 100 - SQ: 8x 100 - BP: 7x 80

Waarom wil je persee een gainer nemen?
    Je kunt veel beter een goede maaltijd nemen maar dat weet je misschien zelf ook wel.
    koolhydraten voor het slapen maakt niks uit, dit word steeds meer en meer gemeld.
    Hoe ziet je eetpatroon verdeelt over de dag er uit?

Comment

Originally posted by Bolie View Post
      als aanvulling op mijn normale voeding een gainer. Dit ging nooit ten koste van mijn normale voeding.
      Het gaat wel degelijk ten koste van je normale voeding aangezien je een gainer neemt ipv normale voeding.....
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Het gaat wel degelijk ten koste van je normale voeding aangezien je een gainer neemt ipv normale voeding.....
        precies!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X