Nieuw eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee, dat maakt mij ook niet uit, als ie maar niet groter wordt hij staat al op ontploffen
    kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (joeyp @ Nov. 11 2004,16:25)]nee, dat maakt mij ook niet uit, als ie maar niet groter wordt hij staat al op ontploffen
      Zolang je gezond eet zal de vet toename heel langzaam gaan .En voldoende water blijven drinken dat helpt al helemaal..Ik heb ook wel is dat ik me buik heel erg opgeblazen vind voelen.Maja je moet er wat voor over hebben om breder te worden .

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (joeyp @ Nov. 11 2004,16:06)]ik had ff een vraagje over me eetschema ik krijg t makkelijk naar binnen, heb soms zelfs zin in meer, heb de hele dag honger
        Ik heb alleen t gevoel dat t allemaal in me buik gaat zitten, ik krijg echt een bierbuik haha, maar ik wil wel nog veel meer massa aanzetten moet ik gewoon doorgaan met bulken of toch wat minder koolhydraten en wat meer eiwitten eten.

grtzz
        Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, maar als op het eind van de dag je buik is opgezet door al het eten is dat niet erg..
        Hoef je ook je eetschema niet te veranderen..
        Maar als je bedoeld dat je vetpercentage drastisch aan het toenemen is zou ik de koolhydraten verlagen..
        Maar dat alleen als het echt erg word..Je komt altijd wel iets aan in de bulk fase, maar zou het wel beperkt houden..
        Gaat er moeilijker af dan bij..

grtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hijs nog niet gek lang bezig met trainen 7 maanden las ik ergens..Ik train ook pas iets langer als 1 jaar zonder as natuurlijk,maar als ik jouw was joeyp zou ik lekker jaartje of 3 trainen en bulken zonder te cutten en schijt aan dat kleine extra buikkie.Lekker flink bouwen en na pa jaar knallen.Gewoon zo je eetschema houden en als je meer honger heb meer eten

Greetzz

Comment

train nu al iets langer dan een jaar xeno , en ik ga zeker dan door met bulken, dat buikje moeten we dan maar mee leven , en bedankt voor het advies

grtzz
            kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

Meer eiwitten en minder koolhydraten lijkt me onzinnig. Je hebt al een aardig hoge eiwitinname, niet nodig om nog hoger te gaan.

Als je vind dat je buik te hard groeit zou ik de Kcal. ie**************** omlaag brengen, uiteraard pas na je nakuur, zodat je wel je massa vast houd.

Bedenk ook dat de vetmassa die je aanzet er ook weer af moet (behalve als je op het strand wil lopen met een bierbuik) en dat gaat niet zo makkelijk...
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ff over die iname na de training...
                Als ik heb getraind pak ik eerst de sauna en dan ff afspoelen. Ben ongeveer 30 minuutjes na training thuis, dan pak ik mn blender gooi er 30 gr eiwit in 60 gr dextrose en een banaan + 300 ml melk. Kan dit wle qua tijd? Of moet ik die dextrose eerder innemen? En is het wel juist dat ik ze allemaal bij elkaar flikkert?

Greetz tommiey
                Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!!

It's the mind that make the body rich.......

Comment

kan helemaal geen kwaad t0mmie, de ene pakt na de training eerst zijn koolhydraten en na een uur de eiwitten een andere neemt alles direct na de training, je moet daar zelf een beetje mee experimenteren.

Grtz
                  stil growing

Comment

Klopt.
                    Neem zelf meteen na mijn training een AA-tje en een banaan en ruim een uur later pas een eiwitrijke maaltijd. Werkt voor mij het beste..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oke dan.. ik zal er idd wat mee experimenteren..
                      thnx
                      Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!!

It's the mind that make the body rich.......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X