eerste voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste voedingschema

beste bn'ers,

ik moet er nu toch ook aan gaan geloven en een voeding schema gaan maken.

zal even mn stats plaatsen
    1.81m
    94kg
    21%vp(taille nek meting)

nu zit ik met 2 dingen, aangezien ik nog niet op mezelf woon zal ik me toch redelijk aan de dagelijkse kost moeten houden. tuurlijk kan ik wel verzoekjes indienen etc.
    verder vind ik veel groentes echt niet te pruimen. (brocoli spinazie vind ik trouwens wel goed te doen en schijnen er gezond te zijn)

ik zal het excelsheet invullen, echter heb ik geen flauw idee hoe ik die hier kan posten.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

kost ff moeite maar het is me gelukt

zal wel een waterval aan commentaar komen maar dat kan ik natuurlijk allemaal gebruiken
    Attached Files

Comment

N
      Ik zie in je schema dat je veel brood eet.

Ontbijt:
      misschien een idee om bij de ontbijt 70 gram havermout te maken. Havermout heeft een lagere GI wat inhoud dat het rustiger verbrand en dat je er langer energie uit blijft halen.

Bak je ook nog wat eieren(4of 5 2met geel 3a4 zonder). Zo krijg je meteen een kwak minder zout binnen. bakken in olijf of pinda-olie(=arachide)

60 ml melk? een glas is al snel 175ml.

10.30 ok kan er mee door.

13.00ur daar zou ik een blikje tonijn of een gebakken kipfiletje (olijf/arachideolie voor gezonde vetten)bij pakken, voor extra eiwitten.

15.30ok kan er mee door.

18.30 100gram broccoli? Beter een hele stronk eten(300-500gram, steel schillen en ook meekoken is super gezond.)
      bieflap 150 gram mag ook wel 200gram zijn hoor.
      Ik mis hier gezonde vetten! bijvoorbeeld olijfolie. of een handje walnoten bij je broccoli..

19.30 misschien een 20-30gram whey met water of melk erbij..

21.30 mag wel 40gram zijn.

bedtijd: Ik mis nog 30-40gram caseïne-eiwit of een 500gram magere franse kwark

Succes!
      Cutting

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
        N
        Ik zie in je schema dat je veel brood eet.

Ontbijt:
        misschien een idee om bij de ontbijt 70 gram havermout te maken. Havermout heeft een lagere GI wat inhoud dat het rustiger verbrand en dat je er langer energie uit blijft halen.

Bak je ook nog wat eieren(4of 5 2met geel 3a4 zonder). Zo krijg je meteen een kwak minder zout binnen. bakken in olijf of pinda-olie(=arachide)

60 ml melk? een glas is al snel 175ml.

10.30 ok kan er mee door.

13.00ur daar zou ik een blikje tonijn of een gebakken kipfiletje (olijf/arachideolie voor gezonde vetten)bij pakken, voor extra eiwitten.

15.30ok kan er mee door.

18.30 100gram broccoli? Beter een hele stronk eten(300-500gram, steel schillen en ook meekoken is super gezond.)
        bieflap 150 gram mag ook wel 200gram zijn hoor.
        Ik mis hier gezonde vetten! bijvoorbeeld olijfolie. of een handje walnoten bij je broccoli..

19.30 misschien een 20-30gram whey met water of melk erbij..

21.30 mag wel 40gram zijn.

bedtijd: Ik mis nog 30-40gram caseïne-eiwit of een 500gram magere franse kwark

Succes!
        bedankt voor je reactie, ik heb een beetje lopen vogelen enn dit is er uit gekomen. harstikke bedankt! en mochten er nog op of aanmerkingen zijn roept u maar!
        Attached Files

Comment

Ham, salami, achterham ? Waarom geen kipfilet of pindakaas.
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
            Ham, salami, achterham ? Waarom geen kipfilet of pindakaas.
            kipfilet kan inderdaad in plaats van de salami, maar pindakaas vind ik toch wel zo smerig en verder een alternatief voor de achterham.... misschien rookvlees oid?

Comment

verderest iemand nog op of aanmerkingen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X