Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er zit wat in. MS is een ziekte die vooral in de westerse wereld voorkomt, onder alle rassen. Dus omgevingsfactoren gebonden, mogelijk voeding (of een gebrek eraan). interessant!
Ik ken iemand waarvan ze dachten MS te hebben, 10 jaar lang. Achteraf bleek dus dat ze helemaal geen MS had maar wel altijd de verkeerde medicijnen gekregen te hebben. Natuurlijk ook het verhaal dat ze niet meer lang had, omdat haar functie's uitvielen en steeds slechter kon lopen.
MS is soms zeer moeilijk vast te stellen, zeker in het verleden kwamen fout positieve als negatieve diagnoses regelmatig voor. Tegenwoordig is MS met behulp van MRI scans al beter op te sporen, vooral in acute fases (aanvallen) zijn ontstekingen in de hersenen waar te nemen. Maar bij de lichtere MS vormen blijft diagnose vaak moeilijk.
Ik ken iemand waarvan ze dachten MS te hebben, 10 jaar lang. Achteraf bleek dus dat ze helemaal geen MS had maar wel altijd de verkeerde medicijnen gekregen te hebben. Natuurlijk ook het verhaal dat ze niet meer lang had, omdat haar functie's uitvielen en steeds slechter kon lopen.
Betreft hierboven, erg interessant!
Ai, dat is vervelend..
Maar of het werkt of niet, het komt er dus op neer dat je beter zelf onderzoek kunt doen naar een mogelijke ziekte dan te vertrouwen op doktoren... Die vrouw heeft dus zelf hele hopen mensen medicijnen voor geschreven en pas als ze het zelf heeft gaat ze verder kijken dan haar neus lang is.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment