wat nog erbij nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat nog erbij nemen

mensen

ik eet smorgens 6uur vol.bord brinta met een shake en water
    maar de volgende pauze dat pas kan eten is 12uur dan eet ik 6 sneen met ei
    maar tussen 6 en 12 uur heb ik ongelofelijke honger maar als dan me brood al op eet heb voor de hele dag niks.meer
    wat kan ik rond uurtje of 8 en 10 nemen is nog meer brood geen probleem?
    of liever banaan met cracker kipfilet?

Je kunt het eten dat je voor de hele dag nodig hebt, gewoon in meerdere porties verdelen. Het ligt dus aan je dagtotaal wat er nog bij past en of nog meer brood een probleem is. Eet je wel volkoren brood, dat zou goed moeten vullen. Ik vind bijvoorbeeld noten altijd handig tussendoor te eten, dat vult goed en is compact.

Comment

In plaats van brinta kan je beter havermout nemen en dan niet zo'n klein beetje maar iets van 125/150 gram ofzo, geheid heb je geen honger tussen 6 en 12....
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

neem dan wat noten en een stuk fruit tussendoor en een wat groter ontbijt, neem wat gezonde vetten bij het ontbijt, dit zorgt ervoor dat de maaltijd minder snel verteert en zit je langer vol bijv een handje walnoten.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Het zou helpen als je in de ochtend ook nog 4 hele eieren eet.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X